Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pc niet voorbij bios scherm

Pagina: 1
Acties:

• kippensoepje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-07 22:05
ik heb vandaag een nieuwe videokaart in mn pc gestopt, ik had er ook een tp-link wifi reciever in zitten.
nadat ik de kaart had geinstalleerd moest ik de pc rebooten en toen kwam hij niet verder dan het RoG Bootscherm. Na wat proberen kwam ik erachter dat het de wifi kaart was, dit was makkelijk te linken omdat ik terwijl het installeren van de drivers al geen internet had.
Wie o wie kan mij helpen?
met mijn ouder kaart deed hij het perfect.
mvg kippensoepje

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik snap er ook niets van zo, zo zonder lijstje van componenten. En wat je al allemaal geprobeerd hebt. Om maar mee te beginnen.

/edit: titel aangepast naar iets duidelijkers.

[ Voor 17% gewijzigd door br00ky op 26-11-2014 20:19 ]

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:55
Wat extra informatie zou heel handig zijn...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

'niet voorbij biosscherm', geeft hij een fout bij de POST of is het voorbij de POST met enkel een knipperende cursor?

Gok dat je reciever op een PCI slot zit, heb je al eens een ander slot geprobeerd?

Verder zoek ik nog even naar mn glazen bol.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kippensoepje
RAMPAGE III EXTREME ASUS
i7 XE 975 @3,3ghz
6 gig ram
ocz vertex 4 ssd
r9 290 (nieuwe kaart)
gtx 560(oude kaart)
300Mbps Wireless N PCI Adapter TL-WN851ND

zonder wireless adapter start hij op en met komt hij niet voorbij het bios scherm
bij mij is dat na dat hij drivers checkt en bootdrive checkt, ik krijg dan het RoG scherm van mijn moederbord en daar blijft hij dan ook hangen

[ Voor 27% gewijzigd door kippensoepje op 26-11-2014 20:34 ]

• kippensoepje
na dat ik de receiver erin heb gestoken en de videokaart in een andere pcieslot heb gedaan om te testen, haalde ik de receiver er weer uit en reboote ik hem weer, nu flikkert het scherm als hij in windows inlogt.

met flikkerend scherm nog een keer de drivers geinstalleerd, het werkt prima nu, even wat games gedraaid om te kijken of het werkt. Ik weet nu bijna zeker dat als ik die kaart er weer insteek dat hij weer gaat flippen.

[ Voor 34% gewijzigd door kippensoepje op 26-11-2014 21:52 ]

Pagina: 1