Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netwerk printer print niet

Pagina: 1
Acties:

• djjerom
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-03-2023
na een nieuwe installatie van Windows 7 op een nieuwe ssd hardeschijf.
En het opnieuw toevoegen van mijn netwerk printer wil de printer niet printen.
Ik zie de printer wel en geeft ook aan dat deze online is.
Alleen hij print niet.

Het gaat op een hp LaserJet 1120n
Het gaat ook om een bekabeld netwerk.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 16:16
Komt print job wel in de queue terecht en blijft daar hangen, of komt erin en toch weer uit?
Aan de driver gedacht? Papier?

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Heel erg magere topicstart... en mijn glazenbol is door de kat aan diggelen gevallen ;)

Je zal echt met meer informatie moeten komen/inzet moeten tonen... wat shithappens zegt, verschijnt de print wel in de queue? En als deze verschijnt, verdwijnt deze ook weer vanzelf uit de queue? Dan weet je iig dat de printopdracht is geaccepteerd door het apparaat... Heb je de handleiding er al op nageslagen? Daar staan meestal wel wat troubleshoot methodes in... google ook altijd handig.

• EverLast2002
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-11 00:29
De printer in Windows 7 verwijderen en met de meest recente HP printerdriver/tool cd van de HP website de printer opnieuw installeren. De Windows 7 plug&play drivers dus niet gebruiken.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Gebruik de HP Universal Print Driver. Hij is niet geweldig, maar werkt wel.

• djjerom
De afdruktaak blijft staan in afdruktaken.
Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd via de website voor windows 7.

Als ik het ip adres intoets zie ik alles van de printer.
Toner is een nieuwe. Papier is bijgevuld.

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:38

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Bekabeld netwerk? Dan ga ik er dus voorzichtig van uit dat er meedere PC's in de buurt zijn? Wat doen die met printen?

Staat je printer ook vanuit de printwachtrij online?

• djjerom
De printer staat in een andere kamer vandaar een netwerk printer. Ik heb geen andere pc`s op deze printer aangesloten zal ik wel kunnen doen. Zijn ook voorzien van windows 7.

Maar ik heb net de tip van Johnkeates gevolg en nu worden de taken wel verzonden maar niet afgedrukt.
Bij de printer staat dat ie gereed is via het ip adres.
Als ik b.v iets kopieer bij de printer zie ook meteen dat ie een extra pagina heeft afgedrukt..

Verwijderd

Heb je de printer als lokale printer geinstalleerd en vervolgens een IP Poort toegevoegd, of heb je hem direct als netwerkprinter geinstalleerd?

• djjerom
Ik heb hem direct als netwerk printer geïnstalleerd

Verwijderd

Installeer dan eens als lokale printer en voeg daarna een TCP/IP poort toe. Dan heb je een lokale printspooler en wordt de printopdracht direct naar de printer gestuurd ipv dat de printer de job moet spoolen.
Pagina: 1