Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Target URL naar Chromecast?

Pagina: 1
Acties:

• janvandijk96
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:39
Hi iedereen,

Omdat ik alle radio apps in de app store bagger vind en ze niet kan gebruiken met mijn chromecast ben ik een simpele webapp aan het maken waarin je de directe stream urls af kan spelen. Wat er nu gebeurd is dat wanneer je op een radio station druk hij eerst op je telefoon afspeelt, en dan kun je op het chromecast icoontje drukken en dan verschijnt 'ie op de tv. Is dit mogelijk? Ik kan het zelf namelijk niet vinden.

Alvast heel erg bedankt!
Groeten van Jan

• reshi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-11 21:26
janvandijk96 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 17:32:
... Wat er nu gebeurd is dat wanneer je op een radio station druk hij eerst op je telefoon afspeelt, en dan kun je op het chromecast icoontje drukken en dan verschijnt 'ie op de tv. Is dit mogelijk? Ik kan het zelf namelijk niet vinden.
Snap ik het niet of leg je het niet goed uit? Je legt uit wat er gebeurd en vervolgens vraag je of het mogelijk is 8)7

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Euhm, ja dat is mogelijk want je ziet het gebeuren.

Wat je vraag is(denk ik hoor) is het mogelijk om die stap eruit te halen. Ja gewoon je ci+/hd ontvanger/decoder op radio zetten :+

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-11 13:46
TuneIn ondersteund de Chromecast:
http://androidworld.nl/ap...teren-chromecast-tune-in/

Is dat iets of is die app ook bagger?