Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Razer DeathAdder Left Hand edition probleem

Pagina: 1
Acties:

• Slickzor
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-09 22:31
Hallo,

Ik heb een Razer DeathAdder Left Hand edition muis en heb al een poosje een probleem welke ik tot nu toe nog niet op heb kunnen lossen. Het is namelijk zo dat in sommige spellen (o.a. Far Cry 3, Crysis 3 en Metro: last light) mijn muisknoppen omgedraaid worden. Waarschijnlijk is dit omdat het spel direct de hardware aanspreekt in plaats van de software van Windows of Razer Synapse. Het probleem is echter dat het een linkshandige muis is welke hardwarematig ook linkshandig is ingesteld (dus schieten of klikken met rechts). Gezien ik mijn hele leven al klikken met links gewend ben is dit nogal lastig.

Het volgende heb ik geprobeerd:

- Nieuwste Razer Synapse software geinstalleerd en alle instellingen geprobeerd
- Windows muisinstellingen omgedraaid (switch primary and secondary buttons), dit moet sowieso om in windows zelf de juiste instellingen te hebben maar dit wordt niet doorgegeven aan de meeste games blijkt.
- Op internet zoeken naar een oplossing maar tevergeefs

Om het enigszins in game op te lossen moet ik de linker en rechtermuis omdraaien in de controls maar dit is geen permanente oplossing en geldt niet voor ingame menus/kaarten etc.. Ik hoop dus dat iemand hier een oplossing weet die wel (permanent) werkt.

Alvast bedankt :).

Groeten,

Slickzor