Command and Conquer Tiberian Sun foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 636470

Topicstarter
heehee!

na lange tijd weer de cd van dit geweldige spel op pc gezet, echter werkt hij niet. spel is volledig geinstalleerd maar wanneer ik in het hoofdmenu kom en iets aan klik krijg ik een leeg scherm...

welke held kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-07 09:05
Wat heb je zelf al geprobeerd en doe eens meer info?
Welk OS, welke drivers etc. etc.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:56
Welkom.

Geen enkele 'held' gaat jou helpen met zo'n OP.
Lees even de regels door, dan is er vast iemand bereid om zich voor je in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zelf heb ik de automatische update van het spel gedaan, echter geen resultaat. ook het spel opnieuw installeren, pc opnieuw opstarten ect werken niet.
windows 7, 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:56
Specs? Heb je zelf al wat gedaan?
Genoeg over te vinden

Tweakers zijn niet te beroerd om je te helpen, tenzij je zelf niks doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hallo electromonkey, tuurlijk snap ik dat ik er zelf achteraan moet, echter ben ik er nou al sinds het begin vd middag mee bezig, alles wat ik tegen kom op google toegepast maar het lukt me gewoon niet, vandaar dat ik het toch maar vraag hier.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:09

BM

Moderator Spielerij
Het helpt ons echter wel als je dan direct aangeeft wát je gevonden hebt, en wát je geprobeerd hebt. We zijn hier op Tweakers echt niet te flauw om mensen te helpen, maar dan moet je wel met wat informatie komen, dus inderdaad specs, foutmeldingen, etc.

Tevens geef ik je topic even een zetje richting het juiste subforum :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En geef ook even aan wat de foutmelding is die in de titel staat ;) , al lijkt er geen foutmelding te zijn na het lezen van de startpost :S

Overigens, dit spel is dacht ik van voor W7 toch? Zet dan compatibiliteitsmodus eens op XP?

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 27-11-2014 10:12 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:58

Nemesizz

Untouchable

Raven schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:10:
En geef ook even aan wat de foutmelding is die in de titel staat ;) , al lijkt er geen foutmelding te zijn na het lezen van de startpost :S

Overigens, dit spel is dacht ik van voor W7 toch? Zet dan compatibiliteitsmodus eens op XP?
Windows 98 tijdperk zelfs.

Kan me herinneren dat de game soms al wat problemen had in XP (traag opstarten en dergelijke).
Ook kon ik zelf de game (en Red Alert 2) niet draaien op een dual-cpu (dus waarschijnlijk dat dual-core ook problemen geeft...laat staan quad of hexa/octa).

Goed, als je compatible mode wil proberen, zou ik gaan voor Windows 98.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13

Cyphax

Moderator LNX
Nemesizz schreef op donderdag 27 november 2014 @ 10:58:
[...]
Kan me herinneren dat de game soms al wat problemen had in XP (traag opstarten en dergelijke).
Ook kon ik zelf de game (en Red Alert 2) niet draaien op een dual-cpu (dus waarschijnlijk dat dual-core ook problemen geeft...laat staan quad of hexa/octa).
Dit kun je volgens mij wel vaak verhelpen door na het starten de affiniteit aan te passen in taakbeheer. Je kunt dan aangeven dat een proces maar één van de cores gebruikt. Dat trucje werkt bij sommige spellen prima. Het moet dan alleen niet eerst crashen natuurlijk.

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1