Gratis alternatief google apps of ofice365 business

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ntroduc3
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07 11:36
Beste tweakers,

Eigenlijk ben ik heel tevreden over mijn huidige google apps account, echter loop ik tegen beperkingen aan. Ik kan bijvoorbeeld maar maximaal 10 gebruikers toevoegen en mijn domeinnaam niet meer veranderen. Helaas is google apps niet meer gratis en moet ik dus op zoek naar een alternatief.

Graag zou ik van jullie horen of jullie nog ideeën tips oid hebben om dit te verhelpen.

Ik ben op zoek naar een alternatief waarbij de volgende functies in zitten:

- meerdere domeinen, ik wil eigenlijk een programma waarbij ik alle email accounts gelijktijdig kan raadplegen. Ik heb dus gmail, hotmail, en emailadressen vanuit mijn eigen domein.

Het liefst zou ik dit dus ergens centraal plaatsen waar ik vanuit elk device bij kan komen.
Zopo heb ik al gevonden, maar is niet wat ik zoek of te omslachtig.

HELP!

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7Grendel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-05 08:12
Als je nu een Google Apps account hebt, koester het. Je kunt eenvoudig extra domeinnamen toevoegen en daar accounts onder maken. Ik gebruik persoonlijk een Google Apps account voor 50 gratis gebruikers, het hoofddomein wordt niet gebruikt met een extra domein veelvuldig.

Als je iets nieuws zoekt zou je Zoho kunnen proberen. Nadat Google Apps niet meer gratis was gingen veel mensen daar op over. Zoho is naar mijn idee niet zo goed als Apps, maar het is gratis en niet slecht. Het nadeel is dat je maximaal 5 accounts gratis kunt maken.

Als je een volledige hosted office suite wilt hebben voor meer dan 10 personen zul je daar toch echt voor moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris-drielsma
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15:13
Ik heb nog een alternatief gevonden

Namelijk Inbox.eu , dat werkt ook na behoren en vind dat beter dan zoho