Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-07 20:55
Ik ben op zoek naar een programma om meerdere PDF's in één keer te printen. Ik heb meerdere PDF's in een map staan, en sommige wil ik één keer afdrukken, andere twee, drie, vier of juist nul keer. En dit zou ik graag vanuit een programma willen aangeven omdat ik het vaker moet doen.
Er zijn genoeg programma's om PDF's mee te printen, maar ik heb nog geen programma gevonden waar ik per PDF kan aangeven hoe vaak ik deze afgedruk wil hebben.
Ik heb gezoch op 'print (batch) PDF' en al heel wat programma geprobeerd, maar tot nu toe zonder de goeie gevonden te hebben.

Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 12:41
Van die verschillende pdf's en aantallen een nieuwe pdf maken en die afdrukken?

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-06 20:11
Indien het telkens dezelfde PDF's zijn (zelfde benaming) zou je een VBS script kunnen maken en daar de print functie aanroepen met betreffende PDF en dan het aantal afdrukken. Dit doe je dan voor alle PDF's.
Dan klik je 1x de VBS script aan en krijg je per PDF het juiste aantal geprint.

[ Voor 16% gewijzigd door WeHoDo op 26-11-2014 11:42 ]

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-07 13:42
Ik heb er ook een keer naar gezocht, maar helaas niets handigs gevonden.. Optie wat altijd openblijft is samenvoegen met PDF-sam en als 1 printen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:33
WeHoDo schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:42:
Indien het telkens dezelfde PDF's zijn (zelfde benaming) zou je een VBS script kunnen maken en daar de print functie aanroepen met betreffende PDF en dan het aantal afdrukken. Dit doe je dan voor alle PDF's.
Dan klik je 1x de VBS script aan en krijg je per PDF het juiste aantal geprint.
VBS is verouderd, Powershell is tegenwoordig the way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tromp.et
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-07 20:55
Nee, de benaming is helaas niet hetzelde. Ook verschilt het aantal pagina's per keer dus één grote PDF maken is ook niet echt een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

PDF's in een map staan, en sommige wil ik één keer afdrukken, andere twee, drie, vier of juist nul keer.
Dat lijkt me inderdaad dusdanig specifiek dat je er zelf een script voor wil maken. Onder Windows ligt Powershell dan erg voor de hand, maar als je een andere taal machtig bent en geen nieuwe wilt leren dan kan dat ook.

Zonder scripting lijkt handwerk me beter.. Alles selecteren in de verkenner, enter, om de beurt ctrl-P, alt-c, nummer, enter, ctrl-F4, repeat, rinse.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1