Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-11 10:06
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
een eenvoudige MP3 speler

Wat is je budget?
[Rond 50 EUR (als dat haalbaar is)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
een zeer eenvoudige MP3 speler die opstart en onmiddellijk de afspeellijst laat zien op het schermpje waar je dan op zeer eenvoudige manier een nummer kunt uitpikken en kunt opstarten. Ook volume moet gemakkelijk harder / zachter te zetten zijn.
Is voor mijn moeder bedoeld die geen nood heeft aan toeters en bellen maar enkel heel eenvoudig een nummer wil kiezen uit zeer beperkte lijst aan MP3's die ze er wil op plaatsen (mbt mindfullness etc).
Ze heeft momenteel een of ander goedkoop ding wat mbt menustructuur zeer moeilijk is, met als gevolg dat ze daar mee zit te sukkelen om gedaan te krijgen wat ze wil.

Wat heb je zelf al gevonden?

Sandisk Sansa Clip+ FM 4 GB Zwart? Zou dat iets zijn?

Welke vragen heb je hier nog over?
gezien het voor moeder bedoeld is, misschien best dus ook niet al te klein schermpje zodat het nog leesbaar blijft :-).

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

MP3-spelers zijn voor onderweg en vallen daarom onder Mobile. Schopje naar Mobile Aankoopadviesforum.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.