Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-11 10:47

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
Ik zoek een?
TV 42/46 inch

Wat is je budget?
600 Max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voetbal, Films (HD), Series. Ga er nu nog niet op gamen. Maar als mijn zoon over 4 jaar 10 is deze misschien wel :)
3d NIET vereist
Hij moet te pingen zijn
Netflix Ja

Wat heb je zelf al gevonden?
Qua look vind ik de Sony W8 fantastisch. Maar deze heeft geen 100hz Panel.

Ik komt tot de volgende shortlist

pricewatch: Samsung UE46H6203 Zwart Volgens mij beste Specs en beste Smartfuncties, desing (op het plaatje) is minder

pricewatch: Sony Bravia KDL-42W805B Zwart (of familie hiervan )Mooiste uiterlijk en beeld zag er goed uit in de Winkel. Maar geen 100hz

pricewatch: LG 42LB630V Zilver Beste koop consumentgids, alles er op en eraan en een lage prijs.

100hz of Fake Hz?
Ik weet nu niet of ik me blind staar op het 100hz paneel. Maar volgens mij is een Native 100hz paneel toch vereist.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als 3D geen vereiste is kun je van Sony net zo goed deze W7 kopen. Scheelt je weer wat geld.

Wat betreft de consumentenbond zou ik zeggen dat je daar niet te veel naar moet kijken. Ik heb niet het idee dat ze op het gebied van tv's veel zinnige dingen schrijven. Goede reviews zijn te vinden op avforums.com en hdtvtest.co.uk.

De Samsung heeft inderdaad een native 100 Hz paneel. Of het vereist is... tja, dat is een te maken keuze. Een dergelijk scherm zal minder snel last hebben van bewegingsonscherpte. Hoe groter het scherm, hoe belangrijker dit is naar mijn mening. De "geoptimaliseerde" Hz waarden zeggen niets, dat is marketing onzin en kan tussen de verschillende merken niet gebruikt worden als vergelijking.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 13:23
Bij hificorner staat nog een 42 inch sony in de aanbieding voor 555, typenummer ligt hoger, maar geen idee of deze ook beter is.

http://hificorner.nl/beel...y-kdl-42w805b-kdl-42w829b

De wijzen komen uit het Oosten!

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
NoepZor schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:03:
Bij hificorner staat nog een 42 inch sony in de aanbieding voor 555, typenummer ligt hoger, maar geen idee of deze ook beter is.

Dat is inderdaad een hele scherpe prijs. Dank

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
S1NN3D schreef op woensdag 26 november 2014 @ 10:57:
Als 3D geen vereiste is kun je van Sony net zo goed deze W7 kopen. Scheelt je weer wat geld.

Wat betreft de consumentenbond zou ik zeggen dat je daar niet te veel naar moet kijken. Ik heb niet het idee dat ze op het gebied van tv's veel zinnige dingen schrijven. Goede reviews zijn te vinden op avforums.com en hdtvtest.co.uk.

De Samsung heeft inderdaad een native 100 Hz paneel. Of het vereist is... tja, dat is een te maken keuze. Een dergelijk scherm zal minder snel last hebben van bewegingsonscherpte. Hoe groter het scherm, hoe belangrijker dit is naar mijn mening. De "geoptimaliseerde" Hz waarden zeggen niets, dat is marketing onzin en kan tussen de verschillende merken niet gebruikt worden als vergelijking.
Is het enige verschil tussen de W8 en de W7 3d ??

Zijn ze qua uiterlijk ook hetzelfde ?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De W8 serie heeft wel 3D aan boord en de W7 serie niet. Op 42 inch hebben beide series een native 50 Hz paneel. Er kunnen nog wat kleine verschillen zitten in de "geoptimaliseerde"Hz waarden maar dat is imho minder interessant.

Qua design zijn ze volgens mij gelijk en zijn er in beide series zwarte en zilveren modellen te koop. Check het ook even in de winkel zou ik zeggen.

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Topicstarter
NoepZor schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:03:

En deze is het geworden. Hoop hem snel te ontvangen :)

In de winkel bekeken, en deze TV heeft zo'n mooi uiterlijk. W7 serie ook, maar voor die paar tientjes dan toch maar 3d genomen.
Pagina: 1