Ik ben druk bezig met het verbouwen van mijn huis. Alles, inclusief de muren, tv-kast etc zijn weg/gesloopt en komen er opnieuw. Nu hing er tot aan vorige week een 42" Samsung LED tv van ~5 jaar oud. Doet het nog prima, maar de afstand van mijn bank tot aan de muur waar de TV hangt is ongeveer 5 meter.... en van horen zeggen weet ik dan dat je TV rond de 50/55" moet zijn. Dat zoek ik dus
Ik zoek een?
Een 55" TV
Wat is je budget?
Ik zit zelf te denken aan 800/900 euro!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik sluit hem aan op mijn Onkyo receiver, dus er loopt maar 1 HDMI kabel heen. 3D en Smart TV heb ik niet nodig dus dat hoeft er wat mij betreft niet op te zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben altijd heel erg fan geweest van Samsung, door hun contrast. Maar ik heb geen idee hoe dat nu momenteel eigenlijk is. Lichte voorkeur naar Samsung dus, maar het mag ook anders. Heb genoeg Samsung TV's gevonden, maar ik ben al zo lang niet meer bezig met die modellen dat ik niet weet welke serie's nou wel/niet goed zijn!
Welke vragen heb je hier nog over?
Nou ja, ik ben benieuwd of iemand goede aanraders in deze prijsklasse weet. Of me juist aanraad om een ander merk eens te bekijken
Ik sta er wat dat betreft vrij "blanco" in
Ik zoek een?
Een 55" TV
Wat is je budget?
Ik zit zelf te denken aan 800/900 euro!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik sluit hem aan op mijn Onkyo receiver, dus er loopt maar 1 HDMI kabel heen. 3D en Smart TV heb ik niet nodig dus dat hoeft er wat mij betreft niet op te zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben altijd heel erg fan geweest van Samsung, door hun contrast. Maar ik heb geen idee hoe dat nu momenteel eigenlijk is. Lichte voorkeur naar Samsung dus, maar het mag ook anders. Heb genoeg Samsung TV's gevonden, maar ik ben al zo lang niet meer bezig met die modellen dat ik niet weet welke serie's nou wel/niet goed zijn!
Welke vragen heb je hier nog over?
Nou ja, ik ben benieuwd of iemand goede aanraders in deze prijsklasse weet. Of me juist aanraad om een ander merk eens te bekijken
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer