Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-05 10:40
Beste allemaal,

Ik heb een HTC ONE M7 gekocht van een mede-tweaker. Nu ik hem weer wil verkopen, wilde ik de telefoon weer in fabrieksinstellingen zetten. Echter startte er een programma op bij het herstarten waardoor ik er achter kwam dat hij geroot was. In dat programma kon ik alle data wissen, dan heb ik dan ook gedaan. Bij het afsluiten gaf hij echter aan dat er geen OS was geïnstalleerd. Leek als ik ben op dit gebied, dacht ik dat het wel goed zou komen en heb ik de telefoon toch laten herstarten. Probleem is alleen dat hij nu bij aanzetten alleen een wit scherm geeft met het HTC logo er op. Er start dus geen OS op. Ik heb wat rond gezocht op internet over het jailbreaken van een telefoon, maar omdat hij helemaal niet meer opstart kan ik daar niet zo veel mee (ze gaan er allemaal van uit dat hij nog volledig werkt).

Zou iemand mij kunnen helpen met het opnieuw installeren van een OS?

Ik hoop op hulp en zal zeer dankbaar zijn! ;-)

Groeten Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-07 09:46

TommieW

Numa numa.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:07

The Wizard

Moderator Mobile
Zoals aangegeven door TommieW kun je met een beetje speurwerk voldoende informatie vinden. Daarom een slotje op deze topic. Voor evt. extra vragen kun je gebruik maken van het M7 topic.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.