Strafen naar een of twee kanten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02:19
Als ik een shooter speel en een tegenstander schiet op me dan ben ik meestal geneigd om (relatief snel )afwisselend a en d in te drukken om het hem zo moeilijker te maken.

Echter een paar vrienden van me zeggen dat je beter of a of d kunt nemen omdat je dan de punt van je geweer minder hoeft te corrigeren en je daarbuiten ook weer minder snel in de vuurlijn komt waar je net van weg bent gegaan.

Kan er op internet niet echt wat over vinden.. Wat zijn jullie tacktieken?

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:58

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Speeddragon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 04:43:
Als ik een shooter speel en een tegenstander schiet op me dan ben ik meestal geneigd om (relatief snel )afwisselend a en d in te drukken om het hem zo moeilijker te maken.

Echter een paar vrienden van me zeggen dat je beter of a of d kunt nemen omdat je dan de punt van je geweer minder hoeft te corrigeren en je daarbuiten ook weer minder snel in de vuurlijn komt waar je net van weg bent gegaan.

Kan er op internet niet echt wat over vinden.. Wat zijn jullie tacktieken?
Heen en weer strafen als dit de spread van een wapen niet te erg verhoogd heeft mijn voorkeur. Als je maar één kant opgaat, maak je jezelf voorspelbaarder en een beetje speler kan dan wel de crosshair op je houden. Abrupte, tegengestelde en snelle bewegingen maken je moeilijker om te raken. Je aim beter corrigeren komt vanzelf wel.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedDutchy
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-05 15:35
Welk spel gaat dit om?

Ik heb in cod gemerkt dat je beter 1 kant op kan gaan (in AW heb je jetpack strafe, dan gaat het wat harder).

Ik ben ook altijd gewend om links, rechts, links, rechts kort achter elkaar te klikken. Voor je gevoel ga je dan continu opzij, maar altijd als ik de killcam check zie je mij amper bewegen.

maar eerlijk gezegd moet ik eerst ff spelen om te kijken wat ik altijd doe:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Zou er gewoon voor kiezen om wat langer één kant op te strafen en dan op een willekeurig momenten de andere richting op te strafen. Dat zou toch wel genoeg moeten zijn denk ik, voor normale shooters als BF/COD e.d.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
In elke fatsoenlijke game (UT, CS etc) zou ik voor sidestepping gaan (links rechts links rechts). In cod en bf kom je er nog mee weg om naar 1 kant te strafen, maar als je tegenover een beetje tegenstander staat ben je geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 562969

Wat is strafen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-07 11:56
NakedDutchy schreef op woensdag 26 november 2014 @ 09:26:
Welk spel gaat dit om?

Ik heb in cod gemerkt dat je beter 1 kant op kan gaan (in AW heb je jetpack strafe, dan gaat het wat harder).

Ik ben ook altijd gewend om links, rechts, links, rechts kort achter elkaar te klikken. Voor je gevoel ga je dan continu opzij, maar altijd als ik de killcam check zie je mij amper bewegen.

maar eerlijk gezegd moet ik eerst ff spelen om te kijken wat ik altijd doe:P
Dat vermoeden heb ik dus ook over mijn side-stepping. In BF4 zie ik tegenstanders altijd best wel snel heen en weer en dan ook flinke afstanden. Over mijzelf heb ik altijd het idee dat ik te snel A en D in tik waardoor ik uiteindelijk op dezelfde locatie lijk te blijven staan.

Daarom misschien een goede vraag:
Hoe snel wisselen jullie A en D af?

Ikzelf tik ze eigenlijk vlak achter elkaar maar volgens mij werkt dat niet goed.

Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Je kan ook de Dennis tactiek gebruiken: gewoon in een hoekje gaan liggen en de hele game niet bewegen. Dan hoef je iig nooit te strafen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-07 21:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Puur afhankelijk van de game, de MMO shooters hebben dusdanige server correctie dat jij voor de tegenstander nagenoeg blijft staan als je snel A/D doet, je maakt het alleen voor je zelf moeilijker door de bulletspread. BF4 heeft ditzelfde probleem ook, je maakt het jezelf moeilijker en je tegenstander juist makkelijker.

Bij de classic shooters heeft het wat meer nut, UT of TF, bij CS zou ik eerder 1 kant kiezen met nog beetje bunnyhop erbij :P

Andere kant hebben ze wel een punt, maar lijkt me afhankelijk wat je tegenstander gewend is. Ik kan vrij goed blijven schieten strafend uitsluitend links of rechts, maar ga ik switchen.. schiet ik 90% mis.

En met de huidige TTK's in COD en BF.. maakt het eigenlijk amper meer uit, 1 van de 2 gaat toch wel dood, of je nu wel of niet leuke trucjes gaat doen.

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2014 10:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1