Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
istie detected in het bios?
is het een slave of master drive?
zit je voedings kabel erop (mij ook al verschillende keren gebeurd
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
start=>setting=>control Panel =>administrative tool => computer management => disk management
Nu moet ie er onder in beeld bij staan.
Om hem te gebruiken zul je hem echter eerst moeten formateren.
Dit is alle hulp die ik je kan geven met de info die je gegeven hebt.
Maar als je dit al hebt gedaan ( is namelijk vrij standaard) dan zul je even iets meer meoten vertellen, over je specs, IDE instellingen ect.
succes !
Jumpers heb ik van alles geprobeerd maar niets helptOp woensdag 13 juni 2001 15:27 schreef 4of9 het volgende:
zitten je jumpers goed?
istie detected in het bios?
is het een slave of master drive?
zit je voedings kabel erop (mij ook al verschillende keren gebeurd)
En het instellen bij je bios ?? (waar moet dat dan.
want alles werkt wel gewoon als ik het aan sluit behalve die maxtor .
( en hij moet als master komen bij een andere HD die al op master staat en ook C: is .
Dus deze moet dan de D: worden .
Maar kan het niet zijn dat deze HD kapot is of niet ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
jaja 2 hd's als master op 1 ide ....goh wat gek dat het niet lukt.....[b]Op woensdag 13 juni 2001 15:32 schreef Blackhole het volgende:
en hij moet als master komen bij een andere HD die al op master staat en ook C: is
reboot en het zou weleens kunnen werken....
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Ik heb hem op de andere kabel staan als die van de C: dus hij staat ,Op woensdag 13 juni 2001 15:36 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
jaja 2 hd's als master op 1 ide ....goh wat gek dat het niet lukt.....
PD C: @ DVD
SD D: @ Brander ( zo wilde ik hem hebben en niet op een kabel .
Ps weet wel waar ik mee bezig ben hoor .
Ik heb zelf mijn pv helemaal in elkaar gezet.
Maar dit probleem heb ik nog nooit gehad hoor
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
maar nu een amder probleem, die nieuwe hd waar ik het dus over heb, doett nog niet zoveel. hij geeft bij partition magic 6 aan dat ie maar 8 gig groot is
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
ff goed de manual checken.
Wat betreft die 10GB Maxtor:
ik vermoed dat je dan al een wat oudere computer hebt. Je moet het bios in, vaak met DEL tijdens het opstarten [PRESS DEL TO ENTER SETUP]
Dan je opties uitproberen. Meestal eerste setupscherm, oftewel CMOS SETUP.
dan primary detect en secondary detect doen
Dan komen je schijf-parameters te voorschijn (o.a Grootte, indeling (LBA, NORMAL, LARGE))
Nou zo n oude pc heb ik niet zit hier met een P3 1 gig dus het val wel mee met oud .Op donderdag 14 juni 2001 11:24 schreef BBL the 2nd het volgende:
8GB? Heb je de jumpers verkeerd staan? IBM kan net als Maxtor een "limited capacity" jumpersetting hebben.
ff goed de manual checken.
Wat betreft die 10GB Maxtor:
ik vermoed dat je dan al een wat oudere computer hebt. Je moet het bios in, vaak met DEL tijdens het opstarten [PRESS DEL TO ENTER SETUP]
Dan je opties uitproberen. Meestal eerste setupscherm, oftewel CMOS SETUP.
dan primary detect en secondary detect doen
Dan komen je schijf-parameters te voorschijn (o.a Grootte, indeling (LBA, NORMAL, LARGE))
maar ik heb hem nu al in 3 pc gehad en nergens doet hij het
enkel die maxtor 10 gb aansluiten, alle andere hd's eruit.
boot met die opstart,format,partitiedisk van maxtor(te halen op de site).
wordt hij dan nog niet herkend is hij kapot.
indien wel, gewoon laten formateren en partities aanmaken.
dit lukte eerst ook niet bij mij, dit was de oplossing.
succes
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh