Toon posts:

gamecomputer kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

ik wil graag een gamecomputer kopen, hierbij ben ik op de medion erazer X5335 E, mijn vraag was:
is dit een goede computer met hoge kwaliteit? hoe is de algemene kwaliteit van Medion? en kan ik voor mijn budget (1.200 euro) meer krijgen?(zonder zelf te assembleren)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
ik wil mijn pc vooral voor gamen gebruiken en ook voor schoolwerk. ik wil windows 8.1 gebruiken.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
alles bij elkaar mag maximaal 1.200 euro zijn.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
1 videokaart is genoeg (geld voor alles), ik wil wel graag een SSD.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
ik wil graag een intel i7 core (nieuwere reeks en ik heb gehoord dat intel een goed merk is), ook wil een nvidia videokaart (ook vanwege de goede kwaliteit).

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik wil graag 16 gb ram(o.a om lang mee te gaan), en een SSD.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard
instellingen?

overklokken is niet nodig

heeft iemand een idee voor dit soort computer, die ik niet zelf hoef te assembleren?

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Waarom wil je niet zelf assembleren? Scheelt een hoop geld en is ook nog leuk. Als je een filmpje erbij kijkt kan er niet veel mis gaan ;)

Verder heeft een i7 in games nauwelijks meerwaarde (over het algemeen) t.o.v. een i5. Ook is 8GB RAM genoeg voor gamen.

Maar wat heb je zelf al voor lijstje samengesteld?

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online

Tribits

Onkruid vergaat niet

Sowieso kan het geen kwaad om even naar het BBG mainstream game systeem van november te kijken: reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2014

Voor minder dan het Medion systeem heb je dan een systeem dat opgebouwd is uit kwaliteitscomponenten en een stukken snellere grafische kaart heeft. Zelfs met een i7 en 16 GB ram is het nauwelijks duurder dan het Medion systeem. Zoals hierboven al aangegeven heeft een i7 weinig zin voor gaming (en ook niet voor regulier schoolwerk) en RAM kan je altijd nog uitbreiden bij dit systeem.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
waarom niet je oude topic gebruiken? die je al had gemaakt? Medion erazer x 5335 E kopen

en ik heb ook al aangegeven en dat doet tribits weer kijk eens naar de desktop best buy guide en beide maken kwaliteit op hun eigen manier. als je echt niet zelf wil installeren zijn er genoeg bedrijven die het voor een 50-100 euro voor je willen doen. maar je krijgt veel meer als bij medion. en tevens zijn het kwalitatief goede spullen die ook met elkaar werken in verband met toekomstige upgrades.

16 gb ram is gewoon een echte overkill. meest betere moederborden hebben 4xram slots en kan je nu makkelijk 2x4 nemen en dan als het over een x aantal jaar nog iets er bij. maar vermoed dat tegen de tijd dat je 16gb nodig heb je beter kan over stappen op ddr4.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
loki504 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:25:
waarom niet je oude topic gebruiken? die je al had gemaakt? Medion erazer x 5335 E kopen
Eens, je kan daar prima je openingspost wijzigen met je post hier. Slotje.

Dit topic is gesloten.