Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• michaelMDP
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 31-05-2024
Goede avond allemaal

Ik zoek een?
radio/ muziek speler met 2 speakers.

Wat is je budget?
Max 300€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
muziek te spellen. bonk muziek dus er moet wat bass uit komen :D

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen idee. ik vind alleen maar kleine hiffi systemen

Samegevat gewoon een radio die max 300€ kost en je kamer kan laten trillen :D

alvast Bedankt
MichaelDP

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ga zoeken naar mediadragers, waar je favoriete muziek op staat. Neem die ter hand, en loop naar je voordeur. Kijk op je slimme telefoon of er een audiozaak toevallig in de buurt is. Bel daarna de taxi, om naar de audiozaak te gaan.
Vraag of de verkoper van de audiozaak enkele modellen te demonstreren met jou favoriete muziek.

Oeps CEA.

[ Voor 3% gewijzigd door Lip op 25-11-2014 19:17 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:23
Gezien zijn smaak voor bonkmuziek en budget zal de kwaliteit niet zoveel uitmaken.

Loop de mediamarkt binnen en ga er eens een paar vergelijken. Kom dan terug met wat typenummers en we kunnen je verder helpen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• michaelMDP
Het moet goed spelen e. Brakke kwaliteit wil ik nu ook niet e :D

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04:23
e, wat is goed? Een gemiddeld 'goede' speaker kost mij al 500 euro stuk e.

Ga naar de Mediamarkt en laat je daar informeren e.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:35
LED-Maniak schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:38:
e, wat is goed? Een gemiddeld 'goede' speaker kost mij al 500 euro stuk e.

Ga naar de Mediamarkt en laat je daar informeren e.
Het is dat het tussen haakjes staat maar anders :+

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-11 12:35
Als jou definitie van goed is om veel bas te hebben, een kamer te laten trillen en hard te gaan kan je met die PA setjes niet veel fout doen. Desnoods nog even wat bas erbij draaien in de EQ en gaan! Of gewoon alleen een Actieve subwoofer er neerzetten, heb je alleen nog maar vloertrillende bas!

In alle serieusheid, ga zelf eens langs de mediamarkt zoals hierboven al voorgesteld is. Geloof het of niet maar wat "goed" geluid is is heel verschillend per persoon en elke speaker klinkt anders daardoor. Loop eens door de mediamarkt en vraag eens of je het een en ander mag horen daar (of zelf aan de knopjes draaien mag vaak ook prima) en dan gok ik dat je al een heel eind komt.

• michaelMDP
Ok ik zal naar de medi markt gaan voor te horen bedankt allemaal.
Pagina: 1