Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spotify maakt nog geen winst

Pagina: 1
Acties:

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-10 06:42
De poll sluit gebruikers van spotify die het via een abonnement (Hi, KPN) gebruiken (betaald) uit. Misschien een goed idee om die optie toe te voegen, ik denk dat er een hoop mensen zijn die op die manier 'betalen' voor spotify.

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 13:01

TheBorg

Resistance is futile.

1ste alinea
In 2012 verdiende Spotify nog... -> In 2012 was de omzet van Spotify nog

Verdienen en omzetten is niet hetzelfde.

3de alinea
910.9 procent van de omzet was afkomstig -> 90.9 procent van de omzet was afkomstig

• Rips10
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-11 13:56
3de alinea
afkomstig van de betaalde veriant van de streamingdienst -> afkomstig van de betaalde variant van de streamingdienst

[ Voor 6% gewijzigd door Rips10 op 25-11-2014 18:27 ]

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:08
Ook nam het nettoverlies af van 86,7 miljoen euro naar 57,8 miljoen euro, niet andersom. ;)

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
910.9 procent van de omzet

Das bijna 10 jaar omzet dan?

Sorry, maar dit stuk is bijzonder knullig online geknald en op deze wijze onbegrijpelijk wat er nu eigenlijk aan de hand is....

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Aangepast, behalve:
TheBorg schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:15:
1ste alinea
In 2012 verdiende Spotify nog... -> In 2012 was de omzet van Spotify nog

Verdienen en omzetten is niet hetzelfde.
We gebruiken verdienen over het algemeen voor bestedingen. Ter vergelijking: verdienen wordt ook gebruikt alst erm voor het ontvangen van salaris, terwijl daar ook nog genoeg geld van af gaat.

Ik ben helemaal geen stagiair

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Meeste mensen zien verdienen als winst volgens mij.
Buiten dat krijg ik nooit het salaris dat ik verdien. :p

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Joost schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 18:40:
Aangepast, behalve:

[...]

We gebruiken verdienen over het algemeen voor bestedingen. Ter vergelijking: verdienen wordt ook gebruikt alst erm voor het ontvangen van salaris, terwijl daar ook nog genoeg geld van af gaat.
Ik heb nog nooit ergens gezien dat verdienen niet gelijk aan winst staat eigenlijk :?

Maar volgens jou zou er in een artikel op Tweakers dus prima dit kunnen staan: "Het bedrijf heeft 100 miljoen verdiend, met een winst van 5 miljoen"?

The devil is in the details.

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Ik moet zeggen dat ik ook voor het eerst hoor dat verdienen en winst maken niet hetzelfde zouden zijn

Steam

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Er lijkt geen eenduidige definitie van 'verdienen' en daarom heb ik in onze Schrijfwijzer gezet dat redacteuren het gebruik ervan dienen te vermijden.
Pagina: 1