Verwijderd
Nou kreeg ik net van AMD een mailtje dat ik het werk dat ik voor die spreekbeurt heb gedaan naar hun toe moest sturen! Dat heb ik dus niet
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Verwijderd
hahaha, die lui zijn ook wel slimOp woensdag 13 juni 2001 16:06 schreef Melkpap het volgende:
Nou kreeg ik net van AMD een mailtje dat ik het werk dat ik voor die spreekbeurt heb gedaan naar hun toe moest sturen! Dat heb ik dus niet. en als ik het op zou sturen dan zou ik een paar stickers krijgen (en dat terwijl ik in de e-mail duidelijk had gezet dat ik: posters, muismatten, ballpennen en casebadges wilde hebben
Maarre, je vraag ook wel heel erg veel. Aan de andere kant vraag ik me ook weer af waarom ze ook niet gewoon zoveel mogelijk proberen weg te geven. Das toch mooi gratis reclame voor hun!
Belg ?Op woensdag 13 juni 2001 16:10 schreef PipoDeClown het volgende:
zeker en vast
Al het goeie.......
Verwijderd
Anderzijds moet je ook rekening houden met de verzendingskosten (lopen toch behoorlijk op denk ik hoor)
Verwijderd
iets tegen Belgen of wat??Op woensdag 13 juni 2001 16:57 schreef Beyond het volgende:
[..]
Belg ?
=/
* Speedy kijkt nog is naar zijn Athlon poster
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Want waarom vragen ze dan niet bv een heel kleine bijdrage voor de verzendingskosten ?! Zou toch een mooi compromis zijn ? niet ?
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Daar heb ik wel interesse inOp woensdag 13 juni 2001 19:32 schreef Majestic het volgende:
Ik kan wel wat Intel merchandise regelen maar dat komt dan op P4 posters, muismatten en stapeldozen neer...
Laat maar wat horen
Verwijderd
Nu kan je toch wel verwachten dat wij gaan vragen : HOE ?Op woensdag 13 juni 2001 19:34 schreef happy3736 het volgende:
ik kreeg wat van :
hercules
amd
aopen
gewoon mailtje sturen ?! en wat kreeg je juist ?
AMD stuurde me 30 Athlon badges, 3 Duron badges, Duron poster & Athlon poster.
De rest moet ik nog even aan vragen..
Verwijderd
Dan heb je waarschijnlijk niet goed gekeken.Op woensdag 13 juni 2001 18:44 schreef --TranSie-- het volgende:
Intel heb ik nog maar weinig merchandise zien weggeven (ook niet verkopen).
Want waarom vragen ze dan niet bv een heel kleine bijdrage voor de verzendingskosten ?! Zou toch een mooi compromis zijn ? niet ?
http://www.shop-intel.com/shop/category.asp?category_id=23
en je krijg dat door te meelen met waanzinnig veel slijm erin (jullie perfecte prducten bla bla bla... mag ik aub wat merchandise van jullie hebben om wat te promoten.... enz enz enz)
Verwijderd
Ok, en dat is gratizzz??Op zaterdag 16 juni 2001 23:30 schreef Brian Dickens het volgende:
nVidia is gewoon erg simpel: info@nvidia.com
Verwijderd
nee 50 cent per minuutOp zondag 17 juni 2001 07:51 schreef X-Tweaker het volgende:
[..]
Ok, en dat is gratizzz??
Damn dat heb ik er niet voor over hoorOp zondag 17 juni 2001 11:08 schreef Kage het volgende:
[..]
nee 50 cent per minuut
You can't have everything. Where would you put it?