Helaas heb ik gisteravond (bij thuiskomst) mogen constateren dat de aardlek schakelaar bij ons weer een omgeslagen was. Dit is me de laatste tijd helaas al een aantal keer eerder gebeurd. Maar nu is me opgevallen dat er in ieder geval de laatste 4 keer ook een stroomstoring is geweest in ons dorp. Het lijkt er dus op dat tijdens de stroom uitval of op het moment van herstel bij mij 1 van de twee aardlekschakelaars omklapt. Het is ook telkens dezelfde.
In het verleden viel deze aardlek ook wel eens uit, maar heb nooit het verband met een stroomstoring gelegd of kunnen leggen.
Kan het zijn dat het aan de aardlek ligt? Of moet ik het zoeken in de apparatuur achter de aardlek die op het moment van inschakelen een lekstroom veroorzaakt?
In het verleden viel deze aardlek ook wel eens uit, maar heb nooit het verband met een stroomstoring gelegd of kunnen leggen.
Kan het zijn dat het aan de aardlek ligt? Of moet ik het zoeken in de apparatuur achter de aardlek die op het moment van inschakelen een lekstroom veroorzaakt?