Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniKoelkast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb laatst op marktplaats een exemplaar van GTA V gekocht.
maar ik kwam erachter dat hij de hele tijd vast lie bij het kiezen van de taal.
ik heb een GTA V geleend en die deed het wel. ik heb zelf ook al op internet opgezocht voor eventuele oplossingen. zoals de disk schoonmaken met tandpasta. dat heb ik gebrobeerd maar zonder resultaat. ik heb ook de disk goed schoon gemaakt maar het had geen effect. heeft iemand een oplossing voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
vogelen schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 16:37:
Ik heb laatst op marktplaats een exemplaar van GTA V gekocht.
maar ik kwam erachter dat hij de hele tijd vast lie bij het kiezen van de taal.
ik heb een GTA V geleend en die deed het wel. ik heb zelf ook al op internet opgezocht voor eventuele oplossingen. zoals de disk schoonmaken met tandpasta. dat heb ik gebrobeerd maar zonder resultaat. ik heb ook de disk goed schoon gemaakt maar het had geen effect. heeft iemand een oplossing voor mij?
Welke console speel je op?

Je hebt dus GTA gekocht, die loopt vast bij het kiezen van de taal en DAARNA een andere disc geprobeerd?

Het heeft er alle schijn van dat je disc zuur is.. je zou 'm kunnen laten polijsten bij de game mania.. kost je 5 euro ofzo, maar dan is er een kans dat 'ie het weer doet. Wellicht dat je ook daar op een andere console je disc kan testen :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiniKoelkast
ik speel gta 5 op de playstation 3.
ik ben al naar de GameMania gegaan maar daar kon ik geen Bluerays polijsten.
ik ben ook naar andere winkels geweest om te vragen of het kon maar het is alleen voor cd's en dvd's.
heeft u nog verdere ideeën?

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Je kan je geinstalleerde data verwijderen en weer opnieuw proberen en in een andere console proberen. Als je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt dan ben ik bang dat je disc zuur is en dat je een nieuwe zal moeten regelen..

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• MiniKoelkast
oke bedankt voor de info