Dag Tweakers,
Voor mijn broer ben ik op zoek naar een laptop, zijn budget is rond de 700 euro. Hier wat eisen;
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
Die voldoet aardig, maar weet niet hoe het met de bouwkwaliteit zit.
pricewatch: Acer Aspire V3-472G-75NV
Had ook deze gevonden, die is wat kleiner maar het scherm is ook minder. Weet ook niet hoe het zit met de bouwkwaliteit van deze.
Mochten jullie nog wat suggesties hebben, hoor ik het graag!
Voor mijn broer ben ik op zoek naar een laptop, zijn budget is rond de 700 euro. Hier wat eisen;
- 15,6" of kleiner
- een dedicated GPU (iets als een GT840m, misschien is een GTX850m ook mogelijk), hij wil er wel af en toe op gamen, dingen als CS:GO, of bijvoorbeeld skyrim, mag op lage/medium settings, als het maar draait met een normale framerate
- een redelijke processor, dus i5 of i7, een ultra low voltage mag natuurlijk
- redelijk scherm met een aardige reso (1600*900 of FHD)
- eventueel met extra opslag slot (normaal HDD, MSata of M.2), of gewoon makkelijk om open te schroeven en er een SSD in te zetten, zonder dat je het halve ding uit elkaar hoeft te halen.
- redelijke bouwkwaliteit omdat hij geloof ik wel eens in de zoveel tijd moet worden meegenomen. Niet elke dag maar denk zo'n 2 keer per week.
pricewatch: HP Pavilion 15-p045nd
Die voldoet aardig, maar weet niet hoe het met de bouwkwaliteit zit.
pricewatch: Acer Aspire V3-472G-75NV
Had ook deze gevonden, die is wat kleiner maar het scherm is ook minder. Weet ook niet hoe het zit met de bouwkwaliteit van deze.
Mochten jullie nog wat suggesties hebben, hoor ik het graag!