Windows 8.1?

Pagina: 1
Acties:
  • 350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xphero
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-01-2024
Hey,

Ik ben bezig een nieuwe pc aan het samenstellen en vraag me af of ik het best terug er windows 7 op installeer of misschien beter overstap naar windows 8.1?

Pc wordt gebruikt voor gaming, foto- en videobewerking (niet professioneel) en dagdagelijkse dingen.

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Het ligt er maar net aan, heb je nog een vrije licentie voor Win7 en ben je nog niet toe aan Win8? Blijf lekker bij Win7, moet je sowieso al een nieuwe licentie kopen: Ga voor Win8, als het niet bevalt kan je er namelijk wat tweaks op toepassen om effectief Windows 7 met de voordelen van Windows 8 te hebben.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

P_Tingen

omdat het KAN

D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:16:
Het ligt er maar net aan, heb je nog een vrije licentie voor Win7 en ben je nog niet toe aan Win8? Blijf lekker bij Win7, moet je sowieso al een nieuwe licentie kopen: Ga voor Win8, als het niet bevalt kan je er namelijk wat tweaks op toepassen om effectief Windows 7 met de voordelen van Windows 8 te hebben.
Gedeeltelijk mee eens.

Als je een win7 licentie hebt die je nog kan/mag gebruiken dan zou ik dat zeker doen. Maar stel dat je voordelig aan win8 kan komen, zeg voor een tientje of drie omdat je student bent of zo, dan zou ik dát nog liever doen. Al was het alleen maar voor de upgrade naar win10. Een volledige win8 versie kopen voor iets van €80 als je win7 al hebt lijkt me wat teveel van het goed.

Wel met D4NG3R eens: IF new THEN win8

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xphero
Ik ben geen student en mijn huidige pc draait win7 ultimate full versie, geen oem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ik gok er op dat deze gekraakt is? Dan zou ik sowieso een licentie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xphero
Neen hoor, officiële versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Waarom zou je Win7 Ultimate kopen voor thuisgebruik. :?

Maargoed, je kan die upgraden naar Windows 8 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xphero
Ik heb die kunnen kopen voor een prikje, goedkoper dan een oem versie.

Als je upgrade, moet je dan eerst win7 installeren of kan je een clean install doen met win8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Officieel eerst Win7, maar bij m'n oom ging het prima door direct de upgrade serial in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:29

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:52:
Officieel eerst Win7, maar bij m'n oom ging het prima door direct de upgrade serial in te voeren.
Als je deze via de upgrade tool doet en kiest voor de optie installatie CD maken (of stick), mag je gewoon een volledig clean install doen, enkel bij installatie vraagt hij eerst om de Win7 key, daarna doe je gewoon een clean install.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:59

TheVMaster

Moderator WOS
Om eerlijk te zijn is dit iets wat je met een eenvoudige Search wel had kunnen vinden. Misschien volgende keer nog even een keer de regeltjes doorlezen voordat je een nieuw topic maakt?

Deze gaat op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 25-11-2014 16:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.