Toon posts:

Men reageerd niet meer na dm contact v&a

Pagina: 1
Acties:
  • 2.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ter vergeefs kreeg ik na verscheidene akkoords cq deal overeenkomsten op een aantal produkten die ik aanbood in de v&a geen reacties meer op de verschillende dm's.

maw, ik kreeg geen reacties meer nadat we tot een overeenkomst kwamen, kijkt iemand mee die zegt niet bij Fishsmell kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
admin?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:39

Mimiix

Professioneel Prutser

Ze hebben twee weken de tijd. Rustig aan

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:42
De users die reageerden, zijn die erg actief? Zijn ze misschien pas net geregistreerd? Hebben ze notificaties op DM's uitstaan? Zijn wel meer redenen waarom mensen enige tijd niet op tweakers komen. Als ik naar mezelf kijk ben ik bepaalde periodes actief, maar dan kan het ook zomaar vijf maanden minder zijn.

Overigens niet als ik in onderhandeling ben over een bepaald product, maar ik bedoel maar te zeggen dat er meerdere zaken kunnen meespelen natuurlijk. En over hoeveel producten/DM's/users gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus zeker wel 4 personen in m'n dm inbox gehad welke geintereseerd waren in de artkikelen welke ik aanbood. Telkens tijdens het komen tot een compromis bleef het stil en waren de vogels weer gevlogen. Raar, en ga je raar van denken of van aan de limoncello.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En wat verwacht je nu van mijn collega's? Ze gaan echt niet DMs nalopen of vragen waarom er niet meer gereageerd wordt.

Geduld hebben of aan iemand anders verkopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 22:58
Er is in het verleden natuurlijk ook gebeurt dat er geen meldingen van DM's via e-mail werden afgegeven door Tweakers. Als je dan ff niet actief bent op Tweakers, weet je ook niet dat er een bericht is gestuurd. Anders zijn het gewoon onbeschofte vlerken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-10 12:51
Tjsa niets aan te doen denk ik, beetje marktplaats mentaliteit ;) zonde dat dat hier ook gebeurd, wat je dan wel kan doen is een beoordeling schrijven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Even inhaken, ik heb nu ook al een aantal reacties gekregen van een aantal Tweakers welke wat vragen stellen en doen interesse lijken te tonen voor een advertentie, dan schrijf je een reactie waarin je de vragen beantwoordt enz. en krijg je vervolgens nooit meer reactie.
Mag je daarvoor een negatieve review plaatsen over de communicatie? Er was geen deal gesloten maar deze marktplaatsmentaliteit (zoals -Venom- het vrij accuraat noemt) mag toch zeker wel beoordeelt worden?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

RGAT schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:47:
Mag je daarvoor een negatieve review plaatsen over de communicatie?
Nee. Jullie waren gewoon aan het onderhandelen. Je mag pas een beoordeling plaatsen nadat er een (poging) tot transactie is geweest. Daarvoor moet er wederzijdse overeenstemming zijn over het product, de prijs en methode van overdracht. Het V&A beoordelingssysteem is niet bedoeld om de email kwaliteiten van de gebruikers te beoordelen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Microkid schreef op woensdag 24 december 2014 @ 21:22:
[...]

Nee. Jullie waren gewoon aan het onderhandelen. Je mag pas een beoordeling plaatsen nadat er een (poging) tot transactie is geweest. Daarvoor moet er wederzijdse overeenstemming zijn over het product, de prijs en methode van overdracht. Het V&A beoordelingssysteem is niet bedoeld om de email kwaliteiten van de gebruikers te beoordelen.
Dat begrijp ik, maar interesse tonen en na een reactie daarop niks meer van je laten horen is toch wel een eigenschap die met communicatie te maken heeft, misschien dat hier e.a. overwogen kan worden om dit wel toe te laten, dan wel met regels als dat je een reminder moet sturen en een week of twee moet wachten, dan heeft diegene alle tijd en kans wel gehad om te reageren.
Dat zou volgens mij marktplaats figuren een stukje terug dringen en iig een groot deel Tweakers aanleren op zijn minst even te reageren dat ze niet meer geinteresseerd zijn.
Zal ze nu dus ook maar niet beoordelingen geven, maar zou wel erg graag willen zien dat dit iig nog eens overwogen wordt :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William_H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-09 22:58
Ik kick dit topic maar eens weer, omdat ik mij afvraag of er nog wat gedaan is met RGAT 's vraag omtrent de beoordelingscriteria.
Ik heb daar toevallig laatst best wel een discussie via DM over gekregen n.a.v. communicatie op een V&A advertentie. Discussie is goed opgelost, maar ik vroeg mij gelijk weer af of het uberhaupt wel de bedoeling is om op basis daarvan een beoordeling te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:55
De regels zijn nog steeds hetzelfde. Je beoordeelt de verkoop/aankoop. Geen deal is geen beoordeling.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William_H schreef op dinsdag 13 februari 2018 @ 00:55:
Ik kick dit topic maar eens weer, omdat ik mij afvraag of er nog wat gedaan is met RGAT 's vraag omtrent de beoordelingscriteria.
Ik heb daar toevallig laatst best wel een discussie via DM over gekregen n.a.v. communicatie op een V&A advertentie. Discussie is goed opgelost, maar ik vroeg mij gelijk weer af of het uberhaupt wel de bedoeling is om op basis daarvan een beoordeling te geven.
Microkid in "BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

^^^ Dat dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.