dit is meer een controle voordat ik het daadwerkelijk ga bestellen.
in de setup zit een videokaart en een voeding die ik nog had liggen uit mijn eigen oude game pc. 700w is wat overdone maar zoals ik al zei, ik had hem nog liggen.
de pc zal voornamelijk gebruikt worden voor het verwerken van mail en kantoorwerkzaamheden. en als vermaak wil hij wel eens wat series kijken.
daarnaast weet ik dat mijn pa nogal periodes heeft waarin hij wil leren zijn foto's te bewerken (hij maakt foto's met een goed toestel, nikon zoveel)
eisen van het systeem is dat er matig geluid uit komt, de pc staat in de woonkamer dus een constante zoem is vrij irritant voor andere.
dit is het systeem dat ik nu dacht te gaan aanschaffen + oude onderdelen
liefst het budget rond deze prijs houden, als het iets duurder uitpakt dan is dat zo
ik sta open voor suggesties van alle kanten
in de setup zit een videokaart en een voeding die ik nog had liggen uit mijn eigen oude game pc. 700w is wat overdone maar zoals ik al zei, ik had hem nog liggen.
de pc zal voornamelijk gebruikt worden voor het verwerken van mail en kantoorwerkzaamheden. en als vermaak wil hij wel eens wat series kijken.
daarnaast weet ik dat mijn pa nogal periodes heeft waarin hij wil leren zijn foto's te bewerken (hij maakt foto's met een goed toestel, nikon zoveel)
eisen van het systeem is dat er matig geluid uit komt, de pc staat in de woonkamer dus een constante zoem is vrij irritant voor andere.
dit is het systeem dat ik nu dacht te gaan aanschaffen + oude onderdelen
liefst het budget rond deze prijs houden, als het iets duurder uitpakt dan is dat zo
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 66,30 | € 66,30 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Sapphire HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E HDMI | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 76,- | € 76,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | OCZ StealthXStream 700W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 411,34 | |
ik sta open voor suggesties van alle kanten