Toon posts:

videokaart 100-150 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik wil een nieuwe computer kopen maar het zal meer eerst een videokaart zijn en over 2 weken weer een nieuw moederboard ect. Ik heb zelf op dit moment een n68c-s ucc moederboard met een ADM Athlon II x220 processor 2.8ghz. Ik zoek als eerste een videokaart in prijsklasse van 100-150 euro. Kunnen jullie mij zeggen welke ik het beste op dit moment kan kopen voor om te gamen?

Bij voorbaat dank

TYB

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:16
Wat heb je zelf al verzonnen?

En om niet heel flauw te doen, deze kaart is een klein beetje boven je budget maar qua prijs/prestaties zo ongeveer het beste wat je kunt krijgen:

pricewatch: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost

EDIT:

Je processor is alleen wel erg gedateerd, dus je gaat waarschijnlijk niet alles uit die videokaart krijgen. Ik zou als ik jou was eens kijken op Vraag&Aanbod hier op tweakers. Een 7850 heb je dan al voor 70-80 euro.

EDIT EDIT:

Goed lezen is moeilijk, je gaat een nieuwe processor nemen. Dan zou ik zeker voor de 7950 gaan!

[ Voor 118% gewijzigd door Pazienza op 25-11-2014 12:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik wil een nieuwe computer kopen maar het zal meer eerst een videokaart zijn en over 2 weken weer een nieuw moederboard ect. Ik heb zelf op dit moment een n68c-s ucc moederboard met een ADM Athlon II x220 processor 2.8ghz. Ik zoek als eerste een videokaart in prijsklasse van 100-150 euro. Kunnen jullie mij zeggen welke ik het beste op dit moment kan kopen voor om te gamen?

Bij voorbaat dank

TYB

Ik zoek een?
Videokaart

Wat is je budget?
100-150 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvt

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
zie tekst graag

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Pazienza voor de tip maar zal deze videokaart op dit moment in mijn computer geen watt te kort komen?

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-02 18:22

thorgal21

Forum Noob

In mijn glazen bol zie ik dat je een 1300 watt voeding hebt. Zal dus goed moeten komen.....

Hoeveel watt voeding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Jomanda was het vergeten te vermelden ik heb een 450 watt voeiding

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-02 18:22

thorgal21

Forum Noob

450W zou genoeg moeten zijn.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Wat voor 450 watt voeding zit erin? Een fatsoenlijke of toch een Chinese B merk voeding die je gratis bij de babi bangang kreeg?

Maakt nogal verschil :) mocht je het niet weten, dan zal je even je kast moeten openen om op de sticker van de voeding te kijken!

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:03

D4NG3R

kiwi

:)

Zoals hierboven aangegeven: Mits van een beetje een fatsoenlijk merk.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

en wat voor voeding heb je, wat voor resolutie wil je op gamen, en welke spellen speel je? een paar simpele vragen die je eerst moet beantwoorden

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:28

br00ky

Moderator Harde Waren

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:21
misschien een raar iets maar waarom nu een gpu en over ong 2 weeken een andere mobo/cpu? waarom niet 2/3 weken wachten. wetend wat je budget dan is inc cpu en mobo. en dan eenkeuze maken welke onderdelen je gaat halen zodat je geen bottlenecks in je systeem hebt.

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Nieuw topic was niet nodig, ik had je vorige al verplaatst. Nu beiden samen in 1 topic gezet en titel aangepast naar iets fatsoenlijks.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een model lpj19-25 3* sata voeding
stin00 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:18:
Wat voor 450 watt voeding zit erin? Een fatsoenlijke of toch een Chinese B merk voeding die je gratis bij de babi bangang kreeg?

Maakt nogal verschil :) mocht je het niet weten, dan zal je even je kast moeten openen om op de sticker van de voeding te kijken!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Die zou ik absoluut niet toevertrouwen met een nieuwe GPU. Die kan je nieuwe aankoop direct frituren als je pech hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een model lpj19-25 3* sata voeding. Ik wil graag op de resoultie 1900-1200 spelen, voornamelijk speel ik dota 2 en cs maar wil ook ac unity en watch dogs erop kunnen spelen
NLBUURMAN schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:44:
en wat voor voeding heb je, wat voor resolutie wil je op gamen, en welke spellen speel je? een paar simpele vragen die je eerst moet beantwoorden

Verwijderd

Linkworld... Kan niet veel minder dan dat.

Verwijderd

Topicstarter
Hoeveel watt voeding zal ik nodig hebben? Wat zeggen jullie van deze videokaart?

pricewatch: MSI Radeon R7 260X 2GD5 OC
br00ky schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:26:
Die zou ik absoluut niet toevertrouwen met een nieuwe GPU. Die kan je nieuwe aankoop direct frituren als je pech hebt.

Verwijderd

Topicstarter
:'(
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:28:
Linkworld... Kan niet veel minder dan dat.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:28:
Hoeveel watt voeding zal ik nodig hebben? Wat zeggen jullie van deze videokaart?

pricewatch: MSI Radeon R7 260X 2GD5 OC

[...]
Niet leverbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem bij paradigit morgen ophalen zie ik op hun site staan

Verwijderd

Ligt aan de prijs.

Maar kun je niet nog twee weken verwachten, als je dan toch ook de rest van de PC wil vervangen dan kan het toch ook wel gelijk in één keer goed?

En wees ook wat specifieker, nergens vermeld je namelijk wat je precies met de PC/videokaart wil doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2014 14:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij kost 110euro en wat zal je me aanraden dan als ik de rest van de pc wil vervangen voor rond de 400-500 euro totaal met moederboard videokaart processor en voeding dan wacht ik wel nog 2 weken :)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:33:
Ligt aan de prijs.

Maar kun je niet nog twee weken verwachten, als je dan toch ook de rest van de PC wil vervangen dan kan het toch ook wel gelijk in één keer goed?

En wees ook wat specifieker, nergens vermeld je namelijk wat je precies met de PC/videokaart wil doen.

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

offtopic:
Even wat anders: Plaats quotes bovenaan je reacties, het leest nogal raar en pas aan het einde van je post heb je door waar je nou op zit te reageren. /mening

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:42:
offtopic:
Even wat anders: Plaats quotes bovenaan je reacties, het leest nogal raar en pas aan het einde van je post heb je door waar je nou op zit te reageren. /mening
oke sorry zo beter :*)

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het is geen must hoor maar 99% van het forum doet het zo. ;)

OT: Ik zou ook even wachten, liever in 1x de volle 550 euro uitgeven dan nu een GPU te kopen en over 2 weken de rest. Voor het zelfde geld blijk je toch wat meer geld over te houden voor de GPU of juist niet genoeg voor de rest van het systeem.

Pagina: 1