Hallo,
Ik heb op dit moment:
i5-4670K Processor
MSI Z87-G45 Moederbord
16GB Werkgeheugen
2x MSI GTX 770 SLI
Windows 8.1 Pro (Legaal)
Bij het opstarten heb ik het volgende probleem:
Ik start de PC op en het MSI logo komt in beeld, daarna moet hij doorstarten naar het Windows login scherm.
Daar tussenin gaat het beeld 3 keer knipperen en daarna krijg ik pas het Windows login scherm.
Ik heb in de logboeken van Windows gekeken en daar krijg ik de volgende foutmelding:
Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 14 van bron nvlddmkm niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer geïnstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.
Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.
De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:
\Device\Video7
828f(1d5c) 00000000 00000000
Als ik via configuratiescherm van NVIDIA SLI uitschakel heb ik geen problemen, schakel ik het weer in dan wel.
Wat ik zelf al heb gedaan:
Windows opnieuw geïnstalleerd.
NVIDIA Drivers opnieuw geïnstalleerd (Schone installatie)
Kaarten omgewisseld
HDMI en DVI poort geprobeerd.
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Alvast bedankt!
Rémon Remmers
Ik heb op dit moment:
i5-4670K Processor
MSI Z87-G45 Moederbord
16GB Werkgeheugen
2x MSI GTX 770 SLI
Windows 8.1 Pro (Legaal)
Bij het opstarten heb ik het volgende probleem:
Ik start de PC op en het MSI logo komt in beeld, daarna moet hij doorstarten naar het Windows login scherm.
Daar tussenin gaat het beeld 3 keer knipperen en daarna krijg ik pas het Windows login scherm.
Ik heb in de logboeken van Windows gekeken en daar krijg ik de volgende foutmelding:
Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 14 van bron nvlddmkm niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer geïnstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.
Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.
De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:
\Device\Video7
828f(1d5c) 00000000 00000000
Als ik via configuratiescherm van NVIDIA SLI uitschakel heb ik geen problemen, schakel ik het weer in dan wel.
Wat ik zelf al heb gedaan:
Windows opnieuw geïnstalleerd.
NVIDIA Drivers opnieuw geïnstalleerd (Schone installatie)
Kaarten omgewisseld
HDMI en DVI poort geprobeerd.
Ik hoop dat iemand mij hier verder mee kan helpen.
Alvast bedankt!
Rémon Remmers