Toon posts:

windows 8.1 multiboot verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een oude schijf gebruikt om win8.1. op te zetten. Nu bleek op deze schijf reeds Win7 en winXP te staan in multiboot. Nu start Win8.1. met een multiboot scherm op. Hoe verwijder ik dit? Thanks.

Ik heb reeds gezocht maar hoger dan Win7 wordt dit niet gedaan. Ongetwijfeld kan het in 8.1. geavanceerder (lees: makkelijker voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Start /Uitvoeren > msconfig > Computer opstarten > verwijder de besturingsystemen naar keuze op huidig/os na (in dit geval win8).

[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 25-11-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ipodkiller..... Fantastisch.... Ik start nu opnieuw op. Ff kijken of het werkt....
Yup..... Als een zonnetje....

Nu alleen nog mac adress in bios wijzigen.... Krijg een echte asrockmelding bij het opstarten... Die had ik al gefixed in windows zelf... Maar stopt toch het booten... waardoor ik f1 moet toetsen... Verder werkt het systeem nu naar behoren... cool..
Oh ja.... Mijn advance electronics combo kaart (usb2(NEC) & firewire (Ti) werkt alleen als firewire kaart. Het usb(2) gedeelte werkt niet..... Maar geen uitroeptekens in het bios ofzo... Wel een speciale usb bridge aanwezig...