Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

3G verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

ik heb een probleem, ik moet het volgende realiseren,

wij hebben een type regeling, welke werkt op IP adress, nou heb ik op internet gelezen dat je via Port forwarding het IP adress kan doorzetten zodat je, bijvoorbeeld IP adres van de 3g dongle 10.... en dat de modem deze automatisch doorzet naar IP adres van de regeling.

alleen ik loop tegen het volgende aan:

ik moet een 3G modem hebben.
3g Dongle welke het ip adres toegankelijk is voor de buitenwereld
en weet iemand welke instellingen ik moet doen in de modem om dit werkend te krijgen.

alvast bedankt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat is "een type regeling"?

Verder hangt het van je provider, niet je 3G dongle af of je een publiek IP krijgt.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Wat heb je zelf zoal ondernomen om tot een oplossing van je probleem te komen...? Al eens gezocht naar een 3G/UMTS gateway? Neem eens contact op met een telecomprovider wat ze hierin voor jou kunnen betekenen.

Hier op het werk hebben we honderden van die gateways uitstaan door het hele land voor monitoring en sturing, Praat prima heen-en-weer en allemaal over een 3G verbinding.

Verwijderd

Topicstarter
best mozzy,

eigen moet het zo zijn.

ik moet vanaf mijn huis een IP adres in toetsen in de webbrowser en dan moet ik de machine zien.
note machine is een IP adres. dus doormiddel, van Port Forwarding moet dat mogelijk, zijn toch?

enigste waar ik tegen aanloop is dat de IP adres die verkregen wordt, niet oproepbaar is vanaf mijn huis adress.

nou kan dat aan 2 dingen liggen of het IP adres is beveiligd
of Modem instellingen zijn niet goed

ik heb een Sitecom 3g Ready modem 300N

kan iemand mij misschien vertellen welke instellingen die minimaal benodigd zijn om dit bovenstaande
te realiseren

alvast bedankt

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 21:22
Een 3g modem heeft in de regel geen vast ip adres, dus probeer dat eerst eens te regelen met je provider, vervolgens kun je daarop connecten

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-10 09:59
Wat je nodig bent is een sim kaart met een Fixed IP, weet niet of die in Nederland te krijgen zijn.

Op deze site kun je welicht ook wel iets vinden (in de link Fixed Sim cards), ook hebben ze 3g/4g routers.
http://www.3grouterstore.co.uk/3G/Fixed_IP_SIM.html

• Marquise4242
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik ben toevallig bezig met hetzelfde op te zetten. Wij werken met Vodafone Nederland en hebben het verzoek ook uitgezet, maar ik ben wel al diverse alternatieven tegen gekomen:

http://www.privatemobility.nl/data-oplossingen.html
http://www.yestelecom.nl/product/yes-modules/

Deze bieden allebei een SIM met fixed ip-adres.

Sucses
Pagina: 1