nvm
[ Voor 104% gewijzigd door lasharor op 25-11-2014 14:16 ]
[ Voor 104% gewijzigd door lasharor op 25-11-2014 14:16 ]
Tja, ik lees op internet veel klachten over deze partij. Ik heb weinig vertrouwen in die Ralph. Die wist me alleen te melden dat ik te laat was met het opzeggen en dat de factuur écht betaald zou moeten worden. Dat ik maar voor 1 maand wil betalen had die geen boodschap aan.slabetje schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:15:
Heb de zelfde praktijken meegemaakt bij Hostslim.
Heb 3x een mailtje gestuurd naar Ralph.
Deze heeft voor mij mijn gegevens uit het systeem verwijderd.
Had inmiddels ook al meerdere Betalingsherrinneringen gekregen.
Ik kan je dus aanraden om contact op te nemen met: Ralph, deze gaat over de administratie daar.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
blub
[ Voor 47% gewijzigd door Icekiller2k6 op 25-11-2014 11:53 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
9*1... het gaat om een jaarIcekiller2k6 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 11:46:
9*12 euro aangezien hij een gans jaar moet betalen ipv 9 euro
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Als jij je niet aan de Nederlandse wetgeving wil houden is dat inderdaad maar beter jaMrDirect schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:22:
Holy cow, 9 euro.... Ben blij dat ik geen particuliere klanten heb zeg.
[ Voor 13% gewijzigd door RodeStabilo op 25-11-2014 12:27 ]
blub
http://www.iusmentis.com/...jgend-opzeggen-verlengen/Foamy schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:38:
@Friespeuk: dat hangt van het type contract af. Zakelijk geld wet van dam niet, uitgezonderd enkele specifieke uitzonderingen. Particulier geld wet van dam wel gewoon.
Vrij breed dus inderdaad.Alle contracten
De Wet Van Dam geldt voor alle contracten die "periodieke levering van producten of diensten" betreffen gedurende een zekere periode. Wanneer zo'n contract stilzwijgend verlengd, dan kan de consument op dat moment het contract verlengen.
Voorbeelden van contracten die onder de Wet Van Dam vallen zijn:
Het ontvangen van een krant of tijdschrift. De regels zijn hiervoor wel iets soepeler, zie hieronder.
Het lidmaatschap van de sportschool. Hoewel verenigingen uitgesloten zijn, zijn de meeste sportscholen geen vereniging maar gewoon een bedrijf. En daar ben je formeel juridisch geen "lid" van maar klant.
Een contract voor gas of elektriciteit.
Een abonnement op verzamelobjecten of producten om uit te proberen, bijvoorbeeld elke maand nieuwe mascara, nieuwe verzamelpostzegels, nieuwe onderdelen voor een bouwpakket of een nieuw modelautootje binnen een serie.
Een hostingcontract voor een persoonlijke website of blog.
Een contract voor een internetdomeinnaam.
Een internet- of telefonieabonnement (zie onder).
Een abonnement op een betaalwebsite (zoals een datingsite, een boekhoudprogramma, een filmdienst of discussieforum).
[ Voor 99% gewijzigd door lasharor op 25-11-2014 14:16 ]
Een jurist gaat je no way helpen voor 9 euro. Mocht je een rechtsbijstandverzekering hebben is de kans groter dat die de €9 uit eigen zak betaald, dan dat er een jurist langer dan 30 seconden naar kijkt.Mevius schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:22:
Als ik juridisch zeer sterk zou staan zou ik absoluut het traject wat ardana schets volgen. Zo te lezen heeft ze er ervaring mee.
Maar dit puur omdat ik juridische kwesties interessant vind. Als dit niet geval zou zijn dan gewoon betalen en verder gaan.
🌞🍃
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Bambu Lab P1S Combo
Ik snap TS wel. Het bedrijf handelt op deze manier doelbewust tegen de wet in. Als er maar genoeg klanten op deze manier redeneren dan kan x * € 9,- alsnog oplopen tot een redelijke som geld waar je niets voor hoeft te doen. Enkel de wet te overtreden.MacorgaZ schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:27:
9 euro, hahaha!
Echt, betaal die 9 euro en het is klaar.
Waarom je hier druk over maken en er tijd aan verspillen, leer ervan en klaar.
blub
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq