beste tweakers,
Ik ben van plan een nieuw systeem samen te stellen voor mijn vader.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
er wordt voornamelijk gewoon mee gesurft op het internet en heel licht gamen. (voornamelijk simpele zoek en vindspelletjes en railroad tycoon 3.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
de absolute maximale prijs van dit systeem is €375,- maar het liefst onder de €350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja een beeldscherm en een kast
de kast is de http://tweakers.net/price...-carbide-200r-closed.html
het beeldscherm is nog redelijk nieuw en heeft een hdmi ansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een heel systeem nodig inclusief muis en toetsenbord. Ik heb geen wifi of zoiets nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee ik heb niet echt een merk voorkeur. zolang het maar van goede kwaliteit is en niet over het budget gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee op zich niet nog meer speciale voorkeuren zolang het maar geen tornado in een kastje wordt. ook wil ik dat het tenminste heel soepel en snel door de browser vliegt.
Ga je overklokken?
ik ben niet van plan om over te klokken omdat ik voor de dingen die mijn vader er mee gaat doen niet echt het nut van inzie
ik heb zelf dit lijstje in elkaar gezet maar ik zou graag nog jullie feedback willen over waar er mischien verstandigere keuzes gemaakt kunnen worden.
bij voorbaat dank,
Arjan
Ik ben van plan een nieuw systeem samen te stellen voor mijn vader.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
er wordt voornamelijk gewoon mee gesurft op het internet en heel licht gamen. (voornamelijk simpele zoek en vindspelletjes en railroad tycoon 3.)
Wat mag het systeem gaan kosten?
de absolute maximale prijs van dit systeem is €375,- maar het liefst onder de €350,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja een beeldscherm en een kast
de kast is de http://tweakers.net/price...-carbide-200r-closed.html
het beeldscherm is nog redelijk nieuw en heeft een hdmi ansluiting.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb een heel systeem nodig inclusief muis en toetsenbord. Ik heb geen wifi of zoiets nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee ik heb niet echt een merk voorkeur. zolang het maar van goede kwaliteit is en niet over het budget gaat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee op zich niet nog meer speciale voorkeuren zolang het maar geen tornado in een kastje wordt. ook wil ik dat het tenminste heel soepel en snel door de browser vliegt.
Ga je overklokken?
ik ben niet van plan om over te klokken omdat ik voor de dingen die mijn vader er mee gaat doen niet echt het nut van inzie
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7700K Black Edition | € 110,95 | € 110,95 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Logitech MK520 Wireless Combo (QWERTY) | € 33,05 | € 33,05 |
| 1 | G.Skill F3-14900CL9D-4GBXM | € 44,- | € 44,- |
| 1 | Antec VP350P | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,50 | € 93,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 358,45 | |
ik heb zelf dit lijstje in elkaar gezet maar ik zou graag nog jullie feedback willen over waar er mischien verstandigere keuzes gemaakt kunnen worden.
bij voorbaat dank,
Arjan
[ Voor 10% gewijzigd door arjan_1995 op 25-11-2014 02:16 ]