Mij oude computer heb ik ingebouwd in een nieuwe behuizing en ik heb hem aan gezet toen film gekeken voor een paar uur en ik had al problemen met updates en HDD errors. De dag erna zette ik de pc weer aan en toen na het inloggen kreeg ik een zwart scherm met een muis cursor die ik kon bewegen
Updates:
Updates die ik al 3 keer geinstalleerd had moest ik elke keer weer opnieuw installeren eerst waren het er altijd 3 sinds een paar weken 4 updates
ik heb sindsdien gewoon op de uit knop gedrukt omdat ik ook nog wil slapen want die updates duren lang en ik had ze al 5 keer
HDD error scan:
Voor de boot vroeg die altijd om stations te controleren wat ik al meerdere keren gedaan had toen ik het toch nog een keer deed was het probleem verholpen maar daar moesten er opeens 2 stations op consistentie gecheckt worden
Freezes:
Ik had ook freezes en geluid dat kraakt. Ik ben er van overtuigd dat dit door de audio chip komt want, toen ik een bass test deed op vol volume 8hz freezte het scherm. Maar de beste videokaart heb ik ook niet een oude gt 220(ik hoop dat jullie medelijden met me hebben
)
Ik heb de computer zelf overgezet naar de nieuwe behuizing en hij heeft zoals ik hiervoor al zei zonder problemen geboot heb er zelfs een paar uurtjes film op gekeken de dag erna kreeg ik black screen of death na inloggen(geen bios stijl gewoon met een bewegende muis)
Ik heb 2 monitoren
Er zit een boel antivirus op mijn computer
Ik had regelmatig problemen met opstarten en afsluiten
Freezes en geluid dat kraakt (volgens mij alleen bij lagere freqeunties)
Qua hardware weet ik niet alles sinds ik bezig ben met een nieuwe computer bouwen
Voeding is de corsair RM1000(deze is eigenlijk voor mijn nieuwe)
Moederbord weet niet
Processor intel 2 quad serienummer weet ik niet
WD caviar green 640GB
DDR2 RAM
Stock Intel stock koeler
GT 220 videokaart
allemaal oud spul
weet iemand hoe te fixen ik kan wel in veilige modus booten
bedankt voor de moeite nemen van het lezen
Updates:
Updates die ik al 3 keer geinstalleerd had moest ik elke keer weer opnieuw installeren eerst waren het er altijd 3 sinds een paar weken 4 updates
ik heb sindsdien gewoon op de uit knop gedrukt omdat ik ook nog wil slapen want die updates duren lang en ik had ze al 5 keer
HDD error scan:
Voor de boot vroeg die altijd om stations te controleren wat ik al meerdere keren gedaan had toen ik het toch nog een keer deed was het probleem verholpen maar daar moesten er opeens 2 stations op consistentie gecheckt worden
Freezes:
Ik had ook freezes en geluid dat kraakt. Ik ben er van overtuigd dat dit door de audio chip komt want, toen ik een bass test deed op vol volume 8hz freezte het scherm. Maar de beste videokaart heb ik ook niet een oude gt 220(ik hoop dat jullie medelijden met me hebben
Ik heb de computer zelf overgezet naar de nieuwe behuizing en hij heeft zoals ik hiervoor al zei zonder problemen geboot heb er zelfs een paar uurtjes film op gekeken de dag erna kreeg ik black screen of death na inloggen(geen bios stijl gewoon met een bewegende muis)
Ik heb 2 monitoren
Er zit een boel antivirus op mijn computer
Ik had regelmatig problemen met opstarten en afsluiten
Freezes en geluid dat kraakt (volgens mij alleen bij lagere freqeunties)
Qua hardware weet ik niet alles sinds ik bezig ben met een nieuwe computer bouwen
Voeding is de corsair RM1000(deze is eigenlijk voor mijn nieuwe)
Moederbord weet niet
Processor intel 2 quad serienummer weet ik niet
WD caviar green 640GB
DDR2 RAM
Stock Intel stock koeler
GT 220 videokaart
allemaal oud spul
weet iemand hoe te fixen ik kan wel in veilige modus booten
bedankt voor de moeite nemen van het lezen