Windows 7 black screen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---Roel---
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-07 04:30
Mij oude computer heb ik ingebouwd in een nieuwe behuizing en ik heb hem aan gezet toen film gekeken voor een paar uur en ik had al problemen met updates en HDD errors. De dag erna zette ik de pc weer aan en toen na het inloggen kreeg ik een zwart scherm met een muis cursor die ik kon bewegen

Updates:
Updates die ik al 3 keer geinstalleerd had moest ik elke keer weer opnieuw installeren eerst waren het er altijd 3 sinds een paar weken 4 updates
ik heb sindsdien gewoon op de uit knop gedrukt omdat ik ook nog wil slapen want die updates duren lang en ik had ze al 5 keer

HDD error scan:
Voor de boot vroeg die altijd om stations te controleren wat ik al meerdere keren gedaan had toen ik het toch nog een keer deed was het probleem verholpen maar daar moesten er opeens 2 stations op consistentie gecheckt worden

Freezes:
Ik had ook freezes en geluid dat kraakt. Ik ben er van overtuigd dat dit door de audio chip komt want, toen ik een bass test deed op vol volume 8hz freezte het scherm. Maar de beste videokaart heb ik ook niet een oude gt 220(ik hoop dat jullie medelijden met me hebben :'( )

Ik heb de computer zelf overgezet naar de nieuwe behuizing en hij heeft zoals ik hiervoor al zei zonder problemen geboot heb er zelfs een paar uurtjes film op gekeken de dag erna kreeg ik black screen of death na inloggen(geen bios stijl gewoon met een bewegende muis)

Ik heb 2 monitoren
Er zit een boel antivirus op mijn computer
Ik had regelmatig problemen met opstarten en afsluiten
Freezes en geluid dat kraakt (volgens mij alleen bij lagere freqeunties)

Qua hardware weet ik niet alles sinds ik bezig ben met een nieuwe computer bouwen
Voeding is de corsair RM1000(deze is eigenlijk voor mijn nieuwe)
Moederbord weet niet
Processor intel 2 quad serienummer weet ik niet
WD caviar green 640GB
DDR2 RAM
Stock Intel stock koeler
GT 220 videokaart
allemaal oud spul

weet iemand hoe te fixen ik kan wel in veilige modus booten
bedankt voor de moeite nemen van het lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:49
W7 boot na direct na laden zwart scherm met muis

even het zelfde antwoord geven.
nachtnet schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 12:08:
Kun je eventueel een 2e monitor aan jouw videokaart aansluiten? of een andere aansluiting van jouw videokaart kiezen?

Het lijkt erop alsof jouw "primairy screen" en secondary screen verwisseld zijn

Zeker omdat je wel een muisaanwijzer hebt..

zou je eventueel kunnen proberen blind in te loggen? (pijltje naar beneden om de account naam te selecteren en vervolgens jouw wachtwoord invullen.)
Daarnaast zou ik nogmaals controleren of alles goed is aangesloten. Zit alles voldoende goed in de verschillende connectors? Werkt je koeling van je cpu en/of videokaart goed?

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 24-11-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

1. je hebt maar 1 antivirus nodig, want anders werken ze elkaar tegen
2. zit je sata kabel wel goed in? Check smart waarde, zelfs als alles goed is moet C7 0 geven als raw value

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---Roel---
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-07 04:30
Ik vind ook dat ik teveel antivirus op dat ding heb maar ik mag dat van mijn vader niet verwijderen die pc is trouwens van mijn vader ik gebruik persoonlijk alleen adwcleaner want dat is de enige virusscanner die echt alle virussen verwijdert(echt een aanrader).

Bedankt voor de hulp iedereen alleen ik mag die pc niet eens meer aanzetten terwijl ik er toch een stuk meer over weet dan hijzelf

Ik heb dat forum trouwens bekeken en ik heb een 1080p scherm en een vierkant met heel toevallig ook een lage resolutie(dit zal het wel zijn dan) :*)

[ Voor 16% gewijzigd door ---Roel--- op 25-11-2014 12:20 ]