Hallo mensen ik ga binnenkort een nieuw systeem aanschaffen. Na lang zoeken denken en bekijken. Ben ik er bijna uit...
Alleen met de cpu niet
Ik zat eerst met een i5-4690k in me hoofd om lekker snelle cpu te hebben die ik kan overclocken. Maar veel mensen zegen dat je geen performance verschil zou gaan merken? En beter een i5 4460 met een b of h bordje kan nemen. En ik weet zelf dat voor gamen haast geen prestaties oplevert zo opgevoerde cpu. Maar verwacht toch met de rest toch wel wat?
Dit is non overclock
En dit de overclock
Voor de mensen afvragen waarom ik bij de non overclock een waterkoeler heb is omdat ik 1 mooie grote window heb en 2 behoorlijk hooge geheugen
Plus het oogt gewoon stoerder en de h55 schijnt een stuk slechter te zijn
Hier bij heb ik nog een b600 vanaf april
Ik weet dat die matig is Maar had toen even geen keus. Die word in maart nog is vervangen door een Seasonic M12II en heb een asus gtx 560 1gb van een vriend die maand overgekocht voor 15 euro
Die vervang ik ook in maart voor een r9 300 serie of gtx 900 serie maar dat komt over paar maanden
Mij vraag is overclock alleen voor paar fps meer voor gamen en veder voor de fun en benchmarks? Of is er meer? Sneller boot ofzo
Alleen met de cpu niet
Ik zat eerst met een i5-4690k in me hoofd om lekker snelle cpu te hebben die ik kan overclocken. Maar veel mensen zegen dat je geen performance verschil zou gaan merken? En beter een i5 4460 met een b of h bordje kan nemen. En ik weet zelf dat voor gamen haast geen prestaties oplevert zo opgevoerde cpu. Maar verwacht toch met de rest toch wel wat?
Dit is non overclock
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI B85-G43 Gaming | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Corsair Hydro H75 | € 72,95 | € 72,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 324,90 | |
En dit de overclock
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 105,90 | € 105,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 450,40 | |
Voor de mensen afvragen waarom ik bij de non overclock een waterkoeler heb is omdat ik 1 mooie grote window heb en 2 behoorlijk hooge geheugen
Plus het oogt gewoon stoerder en de h55 schijnt een stuk slechter te zijn
Hier bij heb ik nog een b600 vanaf april
Ik weet dat die matig is Maar had toen even geen keus. Die word in maart nog is vervangen door een Seasonic M12II en heb een asus gtx 560 1gb van een vriend die maand overgekocht voor 15 euro
Die vervang ik ook in maart voor een r9 300 serie of gtx 900 serie maar dat komt over paar maanden
Mij vraag is overclock alleen voor paar fps meer voor gamen en veder voor de fun en benchmarks? Of is er meer? Sneller boot ofzo