Hallo,
Mijn vriendin en ik hebben beiden een MB Pro uit half 2013. Sinds Yosemite wordt de MB van mijn vriendin erg heet .... jajaja
Ik heb bij de aktiviteitenweergave welke programma's veel cpu gebruiken.
Dat zijn met name
launchd cpu 76,4 threads 7
usereventagent cpu 43,5 threads 22
fseventsd cpu 25,1 threads 10
opendirectoryd cpu 19,8 threads 12
notifyd cpu 12,5 threads 4
syslogd cpu 11,0 threads 8
Ik heb al schijfhulpprogramma gedaan, alles was goed.
Mn vriendin is ermee naar de "genius" bar Apple Amsterdam geweest, daar constateerder ze niets bijzonder en alles was in orde. Ik was zelf niet bij maar kennelijk gaf hij toen normale waardes.
Batterij is nog prima.
Bij stroomgebruik wordt er aangegeven dat er geen programma's zijn die veel stroom gebruiken.
De batterij is echter na zo'n 2 uur leeg met een beetje surfen. De mijne is dan nog niet eens op 50% bij zelfde soort gebruik.
Ook is haar laptop dan niet meer op schoot te houden, zo heet. Terwijl de mijne nog gewoon koel is aan de onderkant.
De MB wordt aan de achterrand in midden heet. De ventilatieroosters zitten niet verstopt.
Volgens de app battery health is de temp 30,2 gr. , 0,1 gr. warmer als de mijne, maar hij voelt toch heet aan.
Powerusage is 21.5 watts en loopt zomaar op tot 22,3 watts zonder dat ik iets doe., de mijne slechts 0,2 watts, terwijl mn iphone ligt op te laden aan mijn laptop.
Alleen safari is nu geopend op de MB van mn vriendin.
Wie oh wie kan mij helpen?? Dank namens mijn vriendin
Mijn vriendin en ik hebben beiden een MB Pro uit half 2013. Sinds Yosemite wordt de MB van mijn vriendin erg heet .... jajaja
Ik heb bij de aktiviteitenweergave welke programma's veel cpu gebruiken.
Dat zijn met name
launchd cpu 76,4 threads 7
usereventagent cpu 43,5 threads 22
fseventsd cpu 25,1 threads 10
opendirectoryd cpu 19,8 threads 12
notifyd cpu 12,5 threads 4
syslogd cpu 11,0 threads 8
Ik heb al schijfhulpprogramma gedaan, alles was goed.
Mn vriendin is ermee naar de "genius" bar Apple Amsterdam geweest, daar constateerder ze niets bijzonder en alles was in orde. Ik was zelf niet bij maar kennelijk gaf hij toen normale waardes.
Batterij is nog prima.
Bij stroomgebruik wordt er aangegeven dat er geen programma's zijn die veel stroom gebruiken.
De batterij is echter na zo'n 2 uur leeg met een beetje surfen. De mijne is dan nog niet eens op 50% bij zelfde soort gebruik.
Ook is haar laptop dan niet meer op schoot te houden, zo heet. Terwijl de mijne nog gewoon koel is aan de onderkant.
De MB wordt aan de achterrand in midden heet. De ventilatieroosters zitten niet verstopt.
Volgens de app battery health is de temp 30,2 gr. , 0,1 gr. warmer als de mijne, maar hij voelt toch heet aan.
Powerusage is 21.5 watts en loopt zomaar op tot 22,3 watts zonder dat ik iets doe., de mijne slechts 0,2 watts, terwijl mn iphone ligt op te laden aan mijn laptop.
Alleen safari is nu geopend op de MB van mn vriendin.
Wie oh wie kan mij helpen?? Dank namens mijn vriendin
Samsung QE75Q9FN - NAD M17v2 - NAD M27 - Dali Helicon 400MKII Front - Dali Opticon Vokal Center - B&W Cinema 7 Surround - 4 x Atmos B&W CCM 663 RD - SVS SB-3000 - Auralic Aries Mini - Ayre QB-9 DSD - Apple tv4 - Siltech - Audioquest