Iphone 5 garantie Apple

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazique
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:20
Beste forumleden,

Op 13-12-2012 heb ik via gsmwijzer.nl een iPhone 5 (plus abonnement van tele2) ontvangen.
Nu kan ik sinds afgelopen weekend mijn iPhone niet meer opladen. Ik heb mijn iPhone al in de laatste 2 maanden meerdere keren schoongemaakt met een tandenstoker, zodat ik de iPhone weer kon opladen.

Nu lukt dit helaas niet meer. Nu vraag ik mij af wat ik het beste kan doen....

Aan de ene kant heb ik mijn iPhone via gsmwijzer gekregen en zijn zij dus verantwoordelijk voor het afhandelen van de garantie/reparatie procedure, maar ik heb gigantisch veel klachten gelezen over het gevoerde garantie/reparatie programma van gsmwijzer. Onder andere dat er extra schade wordt toegebracht aan het toestel en dat dit voor flinke prijzen wordt doorberekend aan de consument.

Aan de andere kant is de iPhone door Apple gemaakt en kan ik dus bij hen terecht. Zij geven alleen aan dat er maar 1 jaar garantie is, terwijl de Europese wetgeving uitgaat van 2 jaar.

Ik hoop dat 1 van jullie een helder licht op deze kwestie kan schijnen en mij kan helpen in mijn besluitvorming.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Garantiekwesties passen beter in het shopping forum, dus een move die kant op :)

3i > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Je hebt de iPhone bij gsmwijzer gehaald en die zijn dus jou aanspreekpunt. Dus in eerste instantie naar die partij toe gaan. Let er dan wel op dat je duidelijke foto's etc. maakt van je toestel zodat je niet in het bekende riddeltje valt van ''waterschade''.

In jou geval zou ik even kijken of je de mogelijkheid hebt om naar een Apple store te gaan. Dan even langsgaan en vragen wat de mogelijkheden zijn. Dat wil ook nog wel eens met een positieve uitkomst werken.

Het topic doe ik overigens wel dicht. Echt discussiewaarde zie ik namelijk niet. Wat jij het beste kunt doen kan alleen jij bepalen en verder kunnen wij ook maar twee opties geven. Of naar de verkoper gaan of naar Apple.

[ Voor 19% gewijzigd door Perkouw op 24-11-2014 18:54 ]

Dit topic is gesloten.