Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrleonz
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-12-2023
Beste Tweakers,

ik heb een vraag,
ik gebruik de router Archer C7 maar ik gebruik het in een horeca onderneming.

dus mijn vraag is:
kan ik het gastennetwerk instellingen wijzigen in een soort van sowifi (socialwifi router) bijvoorbeeld, als de gasten gebruik willen maken van het gastennetwerk dat zij onze facebook pagina moeten liken of moeten volgen en vervolgens gebruik kunnen maken van de wifi.
ik kan een heleboel dingen in (http://tp-linklogin.net) maar ik ben niet zo ervaren ermee.

ik hoop dat jullie mij hieruit kunnen helpen, bij voorbaat dank,

met vriendelijke groeten,

mrleonz

[ Voor 16% gewijzigd door Mrleonz op 24-11-2014 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarDog
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:47
Waarom zou je je klanten verplichten om een facebook pagina te liken of volgen?
Ik zou hier echt op afhaken, waarschijnlijk vele andere mensen ook. Vooral vanwege het feit dat ik niet eens facebook gebruik, en al zou ik het gebruiken dan wil ik de vrijheid hebben om te liken/volgen wat ik zelf wil.

Automatisch doorverwijzen naar de facebook pagina, zonder verplichtingen, zou ik daarentegen wel een goed idee vinden. Dan kan er altijd vrijwillig de keuze gemaakt worden of ze je willen liken/volgen.

Ik heb weliswaar geen antwoord op je vraag, maar ik wilde wel even mijn mening geven. :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrleonz
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-12-2023
hallo,

wij zouden graag willen dat onze klanten de facebook pagina te liken of te volgen omdat, hun gratis gebruik kunnen maken van onze wifi,
uiteraard kun je zelf beslissen of je de pagina liked of niet zo niet kun je geen gratis gebruik maken van ons wifi netwerk. als je geen facebook heb kun je ook doorgaan met je email adres in te vullen, dus zoveel gevraagd is het denk ik ook niet en we willen natuurlijk de klant ook op de hoogte houden van eventuele actie's die wij vaak op facebook posten.

maar bedankt!
SolarDog schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:07:
Waarom zou je je klanten verplichten om een facebook pagina te liken of volgen?
Ik zou hier echt op afhaken, waarschijnlijk vele andere mensen ook. Vooral vanwege het feit dat ik niet eens facebook gebruik, en al zou ik het gebruiken dan wil ik de vrijheid hebben om te liken/volgen wat ik zelf wil.

Automatisch doorverwijzen naar de facebook pagina, zonder verplichtingen, zou ik daarentegen wel een goed idee vinden. Dan kan er altijd vrijwillig de keuze gemaakt worden of ze je willen liken/volgen.

Ik heb weliswaar geen antwoord op je vraag, maar ik wilde wel even mijn mening geven. :)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mrleonz schreef op maandag 24 november 2014 @ 19:32:
hallo,

wij zouden graag willen dat onze klanten de facebook pagina te liken of te volgen omdat, hun gratis gebruik kunnen maken van onze wifi,
uiteraard kun je zelf beslissen of je de pagina liked of niet zo niet kun je geen gratis gebruik maken van ons wifi netwerk. als je geen facebook heb kun je ook doorgaan met je email adres in te vullen, dus zoveel gevraagd is het denk ik ook niet en we willen natuurlijk de klant ook op de hoogte houden van eventuele actie's die wij vaak op facebook posten.

maar bedankt!
Eens met voorgaande posters, het is wel veel gevraagd, zeker gezien de meeste van ons gewoon 3G/4G hebben. We hebben jouw WiFi dus niet nodig, het is hooguit een extratje waarmee je je kunt onderscheiden, en dat doe je niet door er haken en ogen aan te verbinden.

Wat we al helemaal niet nodig hebben is spam (want dat is hoe je dergelijke mails met "op de hoogte houden van eventuele acties" in de volksmond noemt) of nog meer shit op facebook :o

Stel dat iemand even zonder zit en toch even op Facebook liket - denk je nu echt dat hij niet na afloop gaat unliken, of niet een sarcastische opmerking achterlaat waarmee je alle positieve impact van die like niet teniet doet?

Trouwens, mag sowieso niet meer van Facebook:
http://www.jonloomer.com/2014/08/11/facebook-like-gating/
To ensure quality connections and help businesses reach the people who matter to them, we want people to like Pages because they want to connect and hear from the business, not because of artificial incentives. We believe this update will benefit people and advertisers alike.
En mbt emailadressen inzamelen: al ben je te goeder trouw, hoe goed is je security? Kan ik vertrouwen dat je de boel degelijk beveiligd hebt? Misschien een vooroordeel, maar als je even slordig bent daarmee als met je taalgebruik zou ik geen enkele persoonsgegeven ooit toevertrouwen :X

[ Voor 7% gewijzigd door dion_b op 24-11-2014 21:41 ]

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:13
dion_b schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:40:
Wat we al helemaal niet nodig hebben is spam (want dat is hoe je dergelijke mails met "op de hoogte houden van eventuele acties" in de volksmond noemt) of nog meer shit op facebook :o
Tja. Vind jij. Mogelijk zijn er klanten die dat wel waarderen?

Anyway, het antwoord is: niet.

Er zijn wel routers die kunnen wat TS wilt, maar die moet je dan even uit dit lijstje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarDog
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09:47
Thralas schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:59:
Tja. Vind jij. Mogelijk zijn er klanten die dat wel waarderen?
Als restaurant zijnde moet je zo'n breed mogelijk publiek kunnen aanspreken, vooral tegenwoordig... De horeca doet het al een aantal jaar slecht, dus moet je je onderscheiden.

Een restaurant die adverteert met gratis wifi, moet ook gewoon gratis wifi leveren zonder eigenaardige verplichtingen. Het excuus "gratis" gebruiken om te spammen is daarom ook niet gepast. Je betaalt er zelfs voor i.c.m. eten/drinken wat je bestelt in het restaurant.

Dan zou je ook aan al je klanten adresgegevens vragen, anders mogen ze niet bestellen, omdat je ze dan folders kan sturen. Of je gaat de legitimatiebewijzen kopiëren, onder het mom van "onderzoek". 8)7 Maar nee, dan is één keer de privacy in het geding!

Zelfs al waardeert 90% deze werkwijze. Dan is er nog steeds 10% die misschien nooit meer terugkomt, en dat is gewoon een gemiste kans.

In Nederland wil men gratis ook gewoon echt gratis. Liken/volgen/mailen/whatever dat is gewoon "werk".
Pagina: 1