Ik zoek een videokaart
op dit moment de club3d HD4890 cgax-48924ddc
Wat is je budget?
max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
te weinig ervaring met videokaarten, dus ik sta overal voor open als het maar wel goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb helaas weinig verstand van hoe een pc inelkaar steekt...
Mijn pc dateert al weer van 2009 en het blijkt dat mijn videokaart nu echt te oud word helaas. Dit omdat ik laatst farcry 4 probeerde te spelen en daar had mijn pc niet veel zin in...
Ik heb echter totaal geen verstand van videokaarten, daarom stel ik hier de vraag bij de echte techneuten.
Ik gebruik de pc alleen voor spellen dus daarvoor moet hij ook geschikt zijn, ook een beetje met het ook op de toekomst dat ik hier toch weer een paar jaar mee vooruitkan.
Ter info dit is mijn systeem van 5 jaar oud, zit inmiddels wel een 750w voeding in en 12 of 16gb intern.
Even het bestellinkje van toen overgetypt:
-antec tree hundred
-club3d HD4890 cgax-48924ddc
-coolermaster hyper tx3 rr-910-htx3-gp
-Intel core i5 750
-msi p55-cd53
Ik hoop dat jullie een paar leuke suggesties voor me hebben waar ik weer een paar jaar mee vooruitkan.
op dit moment de club3d HD4890 cgax-48924ddc
Wat is je budget?
max 200 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
te weinig ervaring met videokaarten, dus ik sta overal voor open als het maar wel goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb helaas weinig verstand van hoe een pc inelkaar steekt...
Mijn pc dateert al weer van 2009 en het blijkt dat mijn videokaart nu echt te oud word helaas. Dit omdat ik laatst farcry 4 probeerde te spelen en daar had mijn pc niet veel zin in...
Ik heb echter totaal geen verstand van videokaarten, daarom stel ik hier de vraag bij de echte techneuten.
Ik gebruik de pc alleen voor spellen dus daarvoor moet hij ook geschikt zijn, ook een beetje met het ook op de toekomst dat ik hier toch weer een paar jaar mee vooruitkan.
Ter info dit is mijn systeem van 5 jaar oud, zit inmiddels wel een 750w voeding in en 12 of 16gb intern.
Even het bestellinkje van toen overgetypt:
-antec tree hundred
-club3d HD4890 cgax-48924ddc
-coolermaster hyper tx3 rr-910-htx3-gp
-Intel core i5 750
-msi p55-cd53
Ik hoop dat jullie een paar leuke suggesties voor me hebben waar ik weer een paar jaar mee vooruitkan.
[ Voor 11% gewijzigd door MisterX25 op 24-11-2014 17:57 ]