Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stevige AMD-laptop voor development

Pagina: 1
Acties:

• cyberstalker
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

cyberstalker

Eersteklas beunhaas

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal, net zoals al mijn andere machines, op Debian gaan draaien. Ikzelf doe hierop ook aan development en hier en daar wat spelletjes terwijl de laptop verder door zowel mij als mijn vrouw zal worden gebruikt voor de simpelere huis-tuin-en-keuken-toepassingen (e-mail, browsen, filmpjes, etc...)

Wat is je budget?
Rond de 600 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Af en toe

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een sterke voorkeur voor AMD. Ik wil geen Broadcom wifi-kaart in mijn laptop en mocht deze er toch in zitten i.i.g. geen softwarematige beperking zodat ik deze kan vervangen door een beter model. Om deze reden vallen Lenovo-laptops meteen al af (Unauthorized wifi card detected...).

Ik ben iemand die zuinig is op zijn spullen en ze graag lang blijft gebruiken. Mijn huidige laptop (een Dell Inspiron 1501) is ook jaren oud en begint nu uit elkaar te vallen. Om die reden koop ik het liefst een laptop die wellicht wat overpowered is voor de toepassingen zodat ik deze niet snel zal hoeven te vervangen.

Ik wil om die reden ook graag een laptop van een betrouwbaar merk, zoals bijvoorbeeld Asus.

Ik ontken het bestaan van IE.