Toon posts:

Game pc :upgrade huidig systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Ik zou graag mijn huidige systeem een boost willen geven.
Overzicht van mijn huidige systeem:

Intel i5 2500
16gb ram
nVidia 560 GTX Ti
Samsung EVO 840

Ik gebruik een dual screen setup, en speel enkel League of Legends. De laatste tijd heb ik soms last van framedrops / haperingen. Daarom zou ik graag mijn huidige systeem upgraden.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Hangt er vanaf hoeveel componenten ik upgrade. Het moet gewoon vlot lopen voor wat ik ermee wil doen. Moet geen overkill zijn. Budget 3D kaart <€150. Moest ik de CPU ook upgraden dan zou ik er eventueel nog een €200 meer aan willen geven (hangt er vanaf of het moederbord ook geupgrade moet worden).

Absolute max €400

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Graag had ik de case, voeding (550w denk ik), ssd, ram en eventueel cpu willen mee nemen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Een nieuwe grafische kaart.
Eventueel een nieuwe CPU.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
neen

Ga je overklokken?
neen

Zelf had ik gedacht om 2de hands een GTX 680 met 2gb ram op de kop te tikken voor een €100. Zou dit een goeie boost geven ten opzichte van mijn huidige grafische kaart? Gaat mijn CPU niet bottlenecken als ik de graka teveel upgrade?

Voor de CPU upgrade, had ik gedacht aan een Intel I5 4460 maar twijfel er aan of dit verschil gaat geven. Is ook nogal prijslijk vind ik zelf.

Iemand comments? Of betere ideeën?

Thanks

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Twee topics lijkt mij niet nodig, en is tevens tegens de forumregels. Lekker door in Upgrade huidig systeem. Je kan daar eventueel je topicopening aanpassen door op het knopje "wijzig" rechtsboven je post te klikken.

[ Voor 29% gewijzigd door br00ky op 24-11-2014 15:20 ]

Dit topic is gesloten.