op mijn hercules 3d prophet 4500 zit een s-video tv-out. Met een verloopstukje bijgeleverd naar tulp. Nu heb ik deze aangesloten op mijn tv, maar deze geeft niks weer. nu denk ik dat ik het signaal van de tv-out nog naat composite moet zetten, maar die optie zit nergens!! iemand enig idee???
Verwijderd
ik wacht al twee weken op mijn kyro 2 4500 + tv-out
kan er dus nog niks over zeggen, maar als ik hem heb post ik wel even of het bij mij werkt
kan er dus nog niks over zeggen, maar als ik hem heb post ik wel even of het bij mij werkt
Verwijderd
Dat signaal omzetten maakt niks uit. Ik heb ook een Hercules met zo'n kabeltje. En hij doet het gewoon. Die optie is er trouwens wel. Je moet eerst ff de twinview aanzetten.Op woensdag 13 juni 2001 14:37 schreef marsian het volgende:
op mijn hercules 3d prophet 4500 zit een s-video tv-out. Met een verloopstukje bijgeleverd naar tulp. Nu heb ik deze aangesloten op mijn tv, maar deze geeft niks weer. nu denk ik dat ik het signaal van de tv-out nog naat composite moet zetten, maar die optie zit nergens!! iemand enig idee???
Anders moet je eens proberen om de monitorkabel uit te trekken en dan de pc aan te zetten. Als het goed is heb je dan meteen vanaf de bios beeld op de tv.
een kyro 2 heeft ander instellingen dan een gf2. De optie twinview bestaat dus niet in de eigenschappen.
Kijk eens bij geavanceerde instellingen van je videokaart, daar kan je waarschijnlijk kiezen voor tv of monitor, vink tv aan en het werkt.
Op bureaublad -> rechtermuisklik -> eigenschappen -> tabblad instellingen -> geavanceerd -> zoeken maar !
Op bureaublad -> rechtermuisklik -> eigenschappen -> tabblad instellingen -> geavanceerd -> zoeken maar !
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Geen twinview? Oh sorry, dan heb ik niks gezegd. Maar heb je al eens geprobeerd op te starten met alleen de tvout ingestoken?Op woensdag 13 juni 2001 17:09 schreef marsian het volgende:
een kyro 2 heeft ander instellingen dan een gf2. De optie twinview bestaat dus niet in de eigenschappen.
Anders moet je eens TvTool proberen.
Pagina: 1