Ik zoek een?
Nieuwe smartphone omdat mijn oude samsung galaxy naar drie jaar dienst zijn beste tijd wel gehad heeft. Schermgrootte mag maximaal circa 5,2 inch zijn, anders vind ik het te onhandig worden met meedragen, en in bedienen.
Wat is je budget?
Naar al wat te hebben rondgekeken/gezocht, heb ik mijn budget vastgesteld tussen de 250 en 350 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat internetten, whatsapp'en, video's kijken en muziek luisteren. Een smartphone die redelijk/goede foto's en video's maakt vind ik ook wel belangrijk, aangezien ik de telefoon wel af en toe als camera gebruik om snel even wat foto's te maken.
Ben een gemiddelde gebruiker denk ik, geen intensieve gebruiker in ieder geval en voor zware games, zal ik hem waarschijnlijk niet veel gebruiken.
Telefoon moet wel weer minimaal 2 jaar meegaan en het liefst 3 jaar, is met deze ook prima gelukt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ben zelf tot nu toe op de: Lg g2, Nexus 5 en Samsung galaxy s4 uitgekomen.
Lg g2: (circa 320 euro)
+ goede accu
+ redelijke camera
- 16gb niet uitbreidbaar geheugen.
- plastic bouwkwaliteit
Nexus 5: (circa 330 euro)
+ kale android
+ nieuwste/snelle updates
+ beste bouwkwaliteit van de drie
- 16gb niet uitbreidbaar geheugen
- accu lees ik verschillende verhalen over
- camera iets minder als andere twee?
Samsung s4 (circa 325 euro)
+ uitbreidbaar geheugen/wisselbare accu
+ redelijke camera
- veel overbodige features
- plastic bouwkwaliteit
Ben benieuwd of jullie nog suggesties/tips hebben?
Bij voorbaat dank. Budget is trouwens echt maximaal 350 euro en niet hoger.
Nieuwe smartphone omdat mijn oude samsung galaxy naar drie jaar dienst zijn beste tijd wel gehad heeft. Schermgrootte mag maximaal circa 5,2 inch zijn, anders vind ik het te onhandig worden met meedragen, en in bedienen.
Wat is je budget?
Naar al wat te hebben rondgekeken/gezocht, heb ik mijn budget vastgesteld tussen de 250 en 350 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat internetten, whatsapp'en, video's kijken en muziek luisteren. Een smartphone die redelijk/goede foto's en video's maakt vind ik ook wel belangrijk, aangezien ik de telefoon wel af en toe als camera gebruik om snel even wat foto's te maken.
Ben een gemiddelde gebruiker denk ik, geen intensieve gebruiker in ieder geval en voor zware games, zal ik hem waarschijnlijk niet veel gebruiken.
Telefoon moet wel weer minimaal 2 jaar meegaan en het liefst 3 jaar, is met deze ook prima gelukt.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ben zelf tot nu toe op de: Lg g2, Nexus 5 en Samsung galaxy s4 uitgekomen.
Lg g2: (circa 320 euro)
+ goede accu
+ redelijke camera
- 16gb niet uitbreidbaar geheugen.
- plastic bouwkwaliteit
Nexus 5: (circa 330 euro)
+ kale android
+ nieuwste/snelle updates
+ beste bouwkwaliteit van de drie
- 16gb niet uitbreidbaar geheugen
- accu lees ik verschillende verhalen over
- camera iets minder als andere twee?
Samsung s4 (circa 325 euro)
+ uitbreidbaar geheugen/wisselbare accu
+ redelijke camera
- veel overbodige features
- plastic bouwkwaliteit
Ben benieuwd of jullie nog suggesties/tips hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door Matedeor op 24-11-2014 23:25 ]