Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
https://www.juridischloke...foon/miskoop-marktplaats/
Gekocht via Marktplaats > Verkoper akkoord, maar annuleert verkoop.
Verder in je gelijk staan en het daadwerkelijk krijgen zijn twee grote verschillen. Afhankelijk van het bedrag zou ik het er bij laten zitten, mits dit wel wordt teruggestort natuurlijk. Goed een V&A rating zou de gebruiker wel van mij krijgen.
[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 24-11-2014 14:16 ]
SF >> VA
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 24-11-2014 14:17 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb dit topic geopend om de verkoper te laten in zien, dat hij toch een leverplicht heeft. En dat zijn manier van zaken doen, niet de juiste is.
Mocht dat toch uiteindelijk niets worden ga ik wel opzoek naar een alternatief.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Ja, ik ben in fout, je hebt helemaal gelijk, en ik heb mij hier dan ook voor geëxcuseerd. Als je hier de heilige komt uithangen en je gelijk bevestigd wil zien door anderen in de vorm van een forumtopic is dat je goed recht, maar een beetje menselijkheid mag ook wel af en toe.
edit:Originele reactie van Floppus is weg
[ Voor 13% gewijzigd door TafkaT op 24-11-2014 14:56 ]
Verwijderd
Ben wat dieper aan het graven; maar die discussie is zowel offtopic, als al vaker voorbijgekomen, en geen probleemTafkaT schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:55:
@Floppus Ik zou het vooral interessant vinden om te zien wat een rechter denkt van het DM-beleid van tweakers en de rechtsgeldigheid van afspraken in deze DM's.
edit:Originele reactie van Floppus is weg