Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MountainFarmer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 15:38
Ik zit met een probleem.
Ik heb een tijd geleden de MSI GX70 gekocht, waar destijds Windows 8 op stond. Deze kon niet ge-update worden gezien er geen 8.1 versie van de drivers waren, dus heb ik een schone installatie van Windows 8.1 gedaan. Sindsdien heb ik het probleem dat wanneer ik thuis op wifi zit, deze na een paar minuten weg valt. Wanneer dit gebeurt, geeft het icoontje rechtsonder opeens aan dat ik vol bereik heb, ook al was dit daarvoor maar 1 of 2 streepjes. Hierdoor loopt chrome ook vast. Ik kan niks meer aanklikken totdat ik de verbinding met de wifi verbreek en opnieuw verbind. Hierna heb ik ook weer normaal wifi, voor een paar minuten waarna dit verhaal zich herhaalt.

Ik heb een andere browser geprobeerd, maar dan is het hetzelfde verhaal.
Ik heb alle drivers geïnstalleerd.
Ik heb met mijn laptop op andere wifi verbindingen geen problemen.
Wanneer ik mijn laptop bedraad op dezelfde router aan sluit, heb ik geen problemen.
Andere laptops thuis hebben nergens last van.
De router/modem van KPN glasvezel heb ik al meerdere malen gereset, maar geen verschil. (experiabox v8)

Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Het begint nu wel erg vervelend te worden dat wanneer ik voor school bezig ben ik elke 5 minuten de verbinding moet verbreken en opnieuw verbinden.
Ik hoor het graag.
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:08
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar op de site staan toch echt de drivers voor 8.1

http://www.msi.com/suppor...E.html#down-driver&Win8.1 64

Mocht je die drivers al hebben, zou ik als ik jou was eens contact opnemen met kpn en vragen naar een v9 modem, aangezien de v8 modem bij mij problemen gaf dat ik soms ineens geen wireless internet meer had.

[ Voor 40% gewijzigd door ivo1969 op 24-11-2014 21:17 ]