Veilige modus windows 8.1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Windows op onze dev-pc hier op stage boot niet meer in windows helaas. Krijg eenBSOS
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/d3uuS/3593767c50.jpg

Moest het filmen met mn telefoon(HTC Magic, sorry voor de kwaliteit 8)7 )en pauzeren, anders ging het te snel om te lezen. Helaas is deze informatie niet nuttig.

Shift+f8 werkt niet, gewoon f8 werkt ook niet.

Heeft iemand een idee wat nog meer kan?
Ik krijg soms ook "Prepairing startup repair" maar krijg daarna een zwart scherm (lijkt op geen signaal maar mijn scherm zegt iets met "not support xxx - 2014 60hz" Ánder scherm geeft ook geen beeld.

Heb ook op google gezocht, maar daar staat voornamelijk hoe je in save mode moet booten vanuit windows...

[ Voor 10% gewijzigd door Domih op 24-11-2014 11:50 ]

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier heeft een glazen bol waarmee we instant weten wat er met die PC aan de hand is.

En zo bereik je opstartherstel in Windows 8(.1) Verwijderd in "Topic voor kleine vragen deel 2"

Dus jij moet die PC fixen als stageopdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:53:
Niemand hier heeft een glazen bol waarmee we instant weten wat er met die PC aan de hand is.

En zo bereik je opstartherstel in Windows 8(.1) Verwijderd in "Topic voor kleine vragen deel 2"

Dus jij moet die PC fixen als stageopdracht?
Ik vraag ook niet om de PC voor me te fixen, ik vraag hoe ik in veilige modus kom.

En nee, mijn stageopdracht is niet om die pc te fixen, ik moet op die pc mijn stageopdrachten maken, de pc deed het nog tot afgelopen vrijdag. En nu opeens niet meer. En bedankt voor je link, zal hem even doornemen :)

"Je hebt geen toegang tot dit forum

Je hebt geen toegang tot de Tweakers Huiskamer (HK). HK-toegang kan je aanvragen; voor de criteria en procedure zie deze mededeling.

(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)"

[ Voor 15% gewijzigd door Domih op 24-11-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 12:05

thorgal21

Forum Noob

Loopt er geen ICTer op je stageplek rond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
De ICTer (mijn stagebeleider) is zelf druk bezig, en wil het eerst zelf proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennelijk heb je nog geen toegang tot SG.

Dan maar zo;
Afbeeldingslocatie: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/452/c03768947.jpg

Afbeeldingslocatie: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/579/c03768948.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pchulplijn.nl/sites/default/files/kcfinder/images/automatisch-herstel-windows-81.jpg

Zie ook nieuws: Windows 8 heeft alternatief F8-bootmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Dat menu ken ik al :+
Maar het probleem is dat ik niet in dat menu kom, F8 of shift + f8 werken niet, en kan ook niet in windows komen om het vanuit windows te doen.

Ik ben een stap verder, de melding "not support xxx - 2014 60hz" had iets te maken met het signaal dat doorgegeven werd, dit vind ik wel erg vreemd.. Had nu een hdmi kabel met omvormer aangesloten en hij geeft nu wel beeld na "Preparing startup repair" en denk dat het nu wel gaat lukken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Domih op 24-11-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Even gezocht en http://www.7tutorials.com...mode-windows-8-windows-81 geeft wel wat weer. Dit had je zelf op zich toch ook kunnen vinden? Hoe dan ook, de standaard F8 en shift+F8 werken blijkbaar niet als je UEFI hebt met een SSD, omdat het 'te snel' is met starten waardoor het je keystroke niet ziet. Handig...

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
ja had ik ook wel kunnen vinden, het probleem dat ik had was echter, zoals beschreven in mijn post hierboven dat ik dan meteen de melding kreeg "not support xxx - 2014 60hz"

Ik zit nu in dat menu van windows bi "Choose an option" En daar liep ie vast toen ik over "troubleshoot" hoverde, dus ff opnieuw proberen.. Ik kwam hier echter pas na diagnosing problems en nadat hij een restore probeerde, wat bij elkaar ~40 minuten duurde.

Edit: Het is me uiteindelijk niet gelukt, dus heb de hdd als externe hdd aangesloten, alle belangrijke dingen eraf gehaald en heb Windows opnieuw geinstalleerd. Bedankt voor iedereen zijn hulp in ieder geval:)

[ Voor 19% gewijzigd door Domih op 26-11-2014 08:46 ]

Pagina: 1