Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is een computer netwerk niveau?

Pagina: 1
Acties:
  • 598 views

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik leren voor een informatica presentatie. Ik zou ook misschien info willen over een client-server model!
Alvast bedankt jonges!

Verwijderd

Bedankt voor wat precies?

Verwijderd

Topicstarter
Voor de hulp??? WAT ANDERS?????!?!!?!?!?!?!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:41
Welke resultaten die je via Google gevonden hebt waren niet bevredigend of snapte je niet goed?

Verwijderd

Topicstarter
MarcoC schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:45:
Welke resultaten die je via Google gevonden hebt waren niet bevredigend of snapte je niet goed?
Op google kom ik uit op mbo opleidingen ik wil graag hulp van professionelen!

Verwijderd

Oké! wij doen je huiswerk voortaan wel voor je! En niet alles hoeft met een uitroepteken hoor!

• Midas.e
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-11 13:27

Midas.e

Is handig met dinges

Volgens mij begrijp je niet dat niemand iets van je vraag snapt.

Hacktheplanet / PVOutput

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:46:
[...]

Op google kom ik uit op mbo opleidingen ik wil graag hulp van professionelen!
Waarom, het google antwoord is volgens mij prima op niveau voor je.
Als je instaat word geacht een presentatie te geven over dat onderwerp, word je blijkbaar ook instaat geacht zelf je informatie voorziening op orde te hebben. Wij zijn dus niet de huiswerk club.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 09:02
Het is maandag en ik ga met mijn stomme kop toch even kijken |:( 8)7

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-11 08:56
Quadradial schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:55:
[...]

Het is maandag en ik ga met mijn stomme kop toch even kijken |:( 8)7
Ik heb nog wel een kop koffie voor je :)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Mijn consultancy prijs ligt doorgaans op de €140/uur, maar voor jou kan ik je helpen voor €87,50/uur mits je een laadpaal + stroom bied of de optie om thuis te werken. Ik schat om voor je huiswerk ~10 uur nodig te hebben. Prijzen zijn exclusief BTW en dienen voor te worden geschoten.

Dat kost professionele hulp ongeveer.

Gathering of Tweakers is een forum van professionele IT-ers, vóór professionele IT-ers. Of enthousiastelingen. Als je dat zelf ook bent, dan leer je ook wat zelfredzaamheid. Met het OSI-model wat hier eerder gelinkt is, ben je al heel goed geholpen. Wat client-server model betreft dien je denk ik wat specifieker te zijn. Als je echt heel basaal kijkt, dan zal ster-topologie haast wat voor je zijn. Wil je specifieker zijn, kijk eens naar service + standaard. Een REST-interface die met applicaties praat is een goed voorbeeld. Alternatief: teken eens uit hoe een webserver algemeen werkt.

Google anders eens op wat active directory inhoud, LDAP, en SAML.

Door bovenstaande te hebben gelezen ga ik er vanuit dat je instemt met een voorloop advies/consultancy traject. Voor deze marktaanvraag vraag ik ongeveer €20 ex.btw. Dit dien je zsm te storten.

[ Voor 9% gewijzigd door Umbrah op 24-11-2014 11:03 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik sluit dit topic voor het (verder) uit de hand loopt.

JustHugo: meedenken doen we hier heel graag, dat is een belangrijk deel van het bestaansrecht van het forum. Maar huiswerk helemaal voor je doen, is iets waar we niet aan kunnen beginnen. Ik stel voor dat je zelf in de boeken duikt en zelf een presentatie maakt. Als het onderwerp je is opgedragen dan zal dat ook het idee zijn van de docent.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.