Ik gebruik nu al een tijdje een Bluetooth koptelefoon op mijn laptop en tablet en Windows 7 PC en dit leek me ook wel handig voor op mijn nieuwe Windows 8 PC. Ik had toevallig twee Bluetooth dongles liggen, een Sitecom en een merkloze dus ik dacht ik plug er een in en maak verbinding. Echter is de werking van deze dongles in Windows 8 echt verschrikkelijk. Iedere keer als ik de koptelefoon aanzet moet ik in Windows 8 het apparaat verwijderen en opnieuw pairen om aan de gang te krijgen, dan moet ik ook nog eens het apparaat van hands-free modus naar headphones zetten bij de geluidsapparaten.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe dongel maar dan wel een die goed werkt in Windows 8, kan iemand er een aanraden die ofwel met goede drivers geleverd wordt of die goed werkt met de standaard Windows 8 driver? Bluetooth 4.0 is geen must, de headphones die ik meestal gebruik zijn de HMDX Jam Fusion.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe dongel maar dan wel een die goed werkt in Windows 8, kan iemand er een aanraden die ofwel met goede drivers geleverd wordt of die goed werkt met de standaard Windows 8 driver? Bluetooth 4.0 is geen must, de headphones die ik meestal gebruik zijn de HMDX Jam Fusion.