Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop verzekering incl. vallen, stoten en drank er overheen

Pagina: 1
Acties:

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ik heb recentelijk een nieuwe laptop aangeschaft met een waarde van € 2400+ en zit erover na te denken deze te verzekeren. Voor mij is het van belang dat de laptop ook buitenshuis verzekerd is en tevens tegen vallen, stoten en drank er overheen.

De combinatie van de nieuwwaarde en mijn eisen leveren een hoge jaarpremie op bij de meeste verzekeringsmaatschappijen die ik tot nu heb kunnen vinden. Zo rekent Unigarant bijvoorbeeld 220 euro per jaar aan premie, dat vind ik iets te gortig. CoverYou rekent € 132 per jaar, dat vind ik al wat schappelijker. Ik kan bij CoverYou echter niets vinden over drank schade, bijv. een glas cola gaat over m'n laptop heen.

Graag hoor ik of jullie nog tips of aanbevelingen hebben omtrent het verzekeren van je laptop

Alvast bedankt!

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-11 18:23
Waarom denk je dat die verzekeringen zo duur zijn? Simpelweg omdat er veel schade gedekt wordt en dus veel schade geclaimd wordt. Hoe goedkoper de verzekering hoe minder er gedekt is vaak. Simpel verhaal omdat verzekeringen geen liefdadigheidsinstellingen zijn.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-11 23:07

P_Tingen

omdat het KAN

Even zoeken. De verzekering bij ABN kost je 72 euro per jaar.

... en gaat over tot de orde van de dag