Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Hallo allemaal,
Ik vond het hoog nodig tijd voor een nieuwe pc. Omdat deze gewoon te oud is (7jaar van af 3dec, sata2 ddr2) ik game de eerst altijd op de ps2 en later op de ps3. Sinds dat ps4 is uit gekomen vond ik te duur worden en bedacht ik dat ik een game pc wil hebben dus van daar de topic. Dit is me eerste keer dat ik dit ga doen. Ik wil de pc in december kopen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil er mee gamen en vmware workstation 10 moet dan wel goed werken op dit systeem en natuurlijk gebruikelijk huis en tuin dingen als surfen en office
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Niet boven de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Toetsenbord en muis en me tv gebruik ik als monitor in verband met gebrek aan ruimten en heb dit jaar voor een prikkie een videokaart en voeding gekocht
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Alles wat hier boven insta
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Asrock en seagate heb ik slechte ervaring mee gehad komt er nooit meer in huis
Ik heb eem kleur schema rood zwart en grijs mag net lig er aan wat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoef niet de stilste te zijn maar ook geen herrie schopper
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Dat weetik niet zeker
Overclock
Of
Nu vraag ik me af hoeveel merk ik met overclock van me cpu? En ja ik weet met gamen haal ik max 10fps meer (ik heb het op gezocht) en ik weet bij non overclock niet welke koeler ik kan nemen van wegen me geheugen
Dit is de rest
Ik heb geheugen gekozen omdat ik ook vmware wil gebruiken en ramdisk dus wil het later uitbreiden Naar 32gb
De asus gtx heb ik voor 20 euro gekocht van een vriend van me. en ik had ook nieuwe voeding nodig dus die heb ik ook geregeld voor paar 10tjes. ik weet dat hij matig is (de voeding) word later vervangen voor een ander. maar dat komt volgend jaar. dan vervang ik me gpu ook
Ik hoop dat ik genoeg info heb geven dit is me eerste build topic
Hallo allemaal,
Ik vond het hoog nodig tijd voor een nieuwe pc. Omdat deze gewoon te oud is (7jaar van af 3dec, sata2 ddr2) ik game de eerst altijd op de ps2 en later op de ps3. Sinds dat ps4 is uit gekomen vond ik te duur worden en bedacht ik dat ik een game pc wil hebben dus van daar de topic. Dit is me eerste keer dat ik dit ga doen. Ik wil de pc in december kopen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil er mee gamen en vmware workstation 10 moet dan wel goed werken op dit systeem en natuurlijk gebruikelijk huis en tuin dingen als surfen en office
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Niet boven de 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Toetsenbord en muis en me tv gebruik ik als monitor in verband met gebrek aan ruimten en heb dit jaar voor een prikkie een videokaart en voeding gekocht
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Alles wat hier boven insta
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Asrock en seagate heb ik slechte ervaring mee gehad komt er nooit meer in huis
Ik heb eem kleur schema rood zwart en grijs mag net lig er aan wat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoef niet de stilste te zijn maar ook geen herrie schopper
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Dat weetik niet zeker
Overclock
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 219,- | € 219,- |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 105,90 | € 105,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 450,40 | |
Of
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 165,50 | € 165,50 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 261,45 | |
Nu vraag ik me af hoeveel merk ik met overclock van me cpu? En ja ik weet met gamen haal ik max 10fps meer (ik heb het op gezocht) en ik weet bij non overclock niet welke koeler ik kan nemen van wegen me geheugen
Dit is de rest
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | G.Skill TridentX F3-2133C9D-16GTX | € 156,01 | € 156,01 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,50 | € 93,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 481,40 | |
| 1 | Asus ENGTX560 DC/2DI/1GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master B600 | € 46,95 | € 46,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 46,95 | |
De asus gtx heb ik voor 20 euro gekocht van een vriend van me. en ik had ook nieuwe voeding nodig dus die heb ik ook geregeld voor paar 10tjes. ik weet dat hij matig is (de voeding) word later vervangen voor een ander. maar dat komt volgend jaar. dan vervang ik me gpu ook
Ik hoop dat ik genoeg info heb geven dit is me eerste build topic
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 20:06 . Reden: Wat spel foutjes gemaakt even verbeteren ]