Hey mede tweakers,
Ik heb dit weekend na jaren weer eens een pc in onderdelen aangeschaft nu ging alles aardig goed.
Nu ik windows 8 heb geinstalleerd op de SSD, werkt alles nog zoals het moet en geen problemen.
Ati drivers (meest recente van de MSI website
Nog steeds geen problemen. Alles werkt nog zoals het hoort. Maar zodra ik nu bijv een game OF op youtube een filmpje ge kijken krijg ik een Freeze. Wit blauwig scherm(zie foto), Het geluid blijft nog even door spelen maar kort daarna valt hij dan toch uit.
nu starte ik direct mijn bios op en zag ik dit in het scherm(foto)
kan ik er nu gewoon vanuit gaan dat de videokaart die ik heb gewoon niet werkt? Deze kaart in een andere pc gedaan drivers geinstalleerd en hetzelfde probleem. Wat denken jullie meteen terug sturen of nog dingen gaan proberen?
Tevens de rest van de Setup:
VGA: MSI R9 270x
CPU: AMD FX8350
MOBO: MSI 970
Geheugen: 2x 4GB Corais Vengeance 1600
SSD: Crucial m 256gb
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen met de juiste keuze,
Bedankt alvast Groetjes Brendo
Ik heb dit weekend na jaren weer eens een pc in onderdelen aangeschaft nu ging alles aardig goed.
Nu ik windows 8 heb geinstalleerd op de SSD, werkt alles nog zoals het moet en geen problemen.
Ati drivers (meest recente van de MSI website
Nog steeds geen problemen. Alles werkt nog zoals het hoort. Maar zodra ik nu bijv een game OF op youtube een filmpje ge kijken krijg ik een Freeze. Wit blauwig scherm(zie foto), Het geluid blijft nog even door spelen maar kort daarna valt hij dan toch uit.
nu starte ik direct mijn bios op en zag ik dit in het scherm(foto)
kan ik er nu gewoon vanuit gaan dat de videokaart die ik heb gewoon niet werkt? Deze kaart in een andere pc gedaan drivers geinstalleerd en hetzelfde probleem. Wat denken jullie meteen terug sturen of nog dingen gaan proberen?
Tevens de rest van de Setup:
VGA: MSI R9 270x
CPU: AMD FX8350
MOBO: MSI 970
Geheugen: 2x 4GB Corais Vengeance 1600
SSD: Crucial m 256gb
Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen met de juiste keuze,
Bedankt alvast Groetjes Brendo