4 monitoren aansluiten op 1 laptop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmaas243
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Beste forumleden,

Ik heb een aantal weken drie nieuwe monitoren gekocht (samsung syncmaster 720n). Ik had al een phillips monitor. Het probleem is dat ik maar 1 vga aansluiting heb op mijn laptop. Ik wil het scherm kunnen uitbreiden. Op mijn laptop zit 1 vga aansluiting, 1 hdmi aansluiting een 3 usb aansluitingen. Alle schermen moeten worden aangesloten via vga.

Weet iemand hoe ik alle vier de monitoren kan aansluiten op 1 laptop?

Met vriendelijke groeten,
Justin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik denk dat dit één van de weinig manieren is om dit voor elkaar te krijgen:
Matrox TripleHead2Go Digital Edition
pricewatch: Matrox TripleHead2Go Digital Edition (T2G-D3D-IF)

Let op dat andere versies van de TripleHead2Go geen VGA-input ondersteunen, wel (mini) DisplayPort of Thunderbolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:45

D4NG3R

kiwi

:)

Ben je ook van plan om ze alle 4 op 1280x1024 of hoger te laten werken? Want dan kan je dit hele plan al uit je hoofd zetten. VGA gaat tot 2048x1536. Daar ga je zelfs met 3x 800x600 al overheen..

Laat staan dat je er dan vervolgens ook nog eens een dual of triplehead oplossing tussen stopt.

Edit: Mag ik vragen waarom je deze opstelling nodig hebt? Het gaat helemaal nergens over en word alleen maar duur. Voor het geld van een triplehead2go haal je al een goedkoop PC'tje wat ze wel kan aansturen.

Zet dit idee uit je hoofd op koop een vaste computer.

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 23-11-2014 17:42 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat is inderdaad een beetje zinloos. Met een USB3 docking station (als je USB3 poorten hebt) zoals de Toshiba DynaDock U3 kun je 2 monitoren aansluiten, en dan nog via de HDMI of VGA poort, maar je gaat tegen resolutieproblemen aanlopen.

Maar als alles via VGA (d-sub) moet: niet aan beginnen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.