Aankoopadvies monitor tot 200euro

Pagina: 1
Acties:

• icr500
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09-2024
Hi allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een geschikte monitor voor mijn surface pro 3 met dockingstation. Ik zal de monitor voornamelijk gebruiken voor het browsen, opstellen van documenten en het kijken van films. Een game monitor is dan ook niet nodig. Wat voor mij van belang is dat de monitor voorzien is van een IPS paneel vanwege de betere kijkhoeken en kleurweergave en minimale randen rondom het scherm. Ik heb een budget van maximaal 200 euro(student :+ ).

Na enig speurwerk heb ik mijn ogen laten vallen op een aantal modellen:
-LG 25um65p
-Dell UltraSharp U2414H
-Samsung S24D590PLX

en eentje met dikke randen maar wel strak zwart
-LG 27MP35HQ

Welke raden jullie voor mij aan icm de surface pro 3? Ik ben niet zozeer technisch ingesteld maar ik wil wel een monitor waar ik jaren plezier aan zal hebben O-)

Dit is mijn huidige opstelling: https://drive.google.com/...xbm5odVk/view?usp=sharing

Excuseer mij als ik niet aan de eisen van een topicstarter voldoe ben namelijk nieuw hier 8)7

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Voor films zou ik geen IPS nemen, vanwege de matige zwartwaarden.

Een pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart is een erg leuk scherm, niet de meest dunne randen, maar wel een zeer goed paneel. Kleurweergave vergelijkbaar met die van IPS, iets mindere kijkhoeken, maar veel beter contrast.

People as things, that’s where it starts.