Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Ik heb sinds kort een Acer H7532DB beamer. In het begin deed ie het goed, maar net wilde ik 'm weer gebruiken (in combi met m'n MacBook) en heb ik allemaal zwarte verticale strepen in m'n beeld. Ik heb zowel met een VGA- als een HDMI-kabel geprobeerd. Daar ligt het niet aan, want in beide gevallen krijg ik de zwarte strepen.

Ik heb ook geprobeerd om de resolutie en de frequentie aan te passen, maar ook niets; de strepen blijven. Wie weet wat er aan de hand kan zijn??

Alvast bedankt voor jullie reacties! :-)

CU,
Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

AUD > TB

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb dezelfde beamer sinds anderhalf jaar, met zo'n 500 lampuren. Sinds kort komen die verticale strepen er ook op bij mij. Eerst is alles goed, en na een kwartier of zo komer er strepen. Het ligt duidelijk aan de beamer zelf, want als je de bron uittrekt dan zie je het acer logo van de beamer, en die strepen zitten daar ook in. Het enige wat helpt is de beamer herstarten.

Na wat gegoogled te hebben in duitse fora blijkt het geen alleenstaand geval te zijn. Het zou op te lossen zijn door op het acer logo te drukken, maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik zal zien of ik 'm in garantie kan terugsturen, het lijkt duidelijk een fout in de beamer te zijn.